Gå til innhold

Ville dere kjøpt en brukt bilstol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det er tryggt liksom? Har vært inne på nettet å sett...mange fine stoler og velge i...bare det at ikke vet vi hvilken vi skal velge og kan man stole på de som har brukt de? Med tanke på evt kollisjoner ol??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Man vet jo ikke hva den bilstolen har vært gjennom.........

Skrevet

jeg kunne fint kjøpt ett brukt,man ser jo om det er skadet..

Skrevet

Jeg ville kun kjøpt fra mennesker.

Har bilstolen vært med i en ulykke, skal den ikke brukes igjen, selv om den ikke har synlige skader. Dette fordi den kan ha mistet mye av sin effekt. Er samme greia for sykkelhjelmer, og sikkert annet sikkerhetsutstyr også..

Ville heller spandert på babyen en ny bilstol, som jeg visste var helt trygg, og heller kjøpt andre ting brukt og spart penger på det som ikke går på sikkerhet.

Skrevet

Jeg har kjøpt en stol fra et vennepar som er veldig ordentlige og vet dem ikke har vært i noen ulykke. Dem tar veldig godt vare på sine ting.

Jeg tar sjansen og tror at det er helt ok.....

Skrevet

Vi kommer til å kjøpe en brukt bilstol, men vi kjøper det av et nært vennepar. Jeg ville ikke kjøpte det av mennesker jeg ikke kjente! Jeg vet at stolen har vært godt behandlet og ikke vært involvert i noen form for ulykke, og jeg kan stole på at de ikke ville solgt oss det hvis det var noe galt med det.

Sikkerhetsutstyr går ut på dato og må behandles pent for å være sikkert. Da ville jeg heller kjøpt annet babyutstyr brukt og lagt de pengene jeg sparte der på nytt sikkerhetsutstyr.

Skrevet

Er en annen sak å kjøpe hos folk man kjenner ja, som man stoler på :)

En helt annen sak å kjøpe hos fremmede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...