Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Har utrolig sterk magefølelese på at jeg får gutt. Har en gutt fra før, så jeg har veeeldig lysst på jente. Kanskje derfor jeg tror det blir gutt, for er redd for å bli skuffet hvis jeg tror det er jente og det viser seg å være gutt. Tror dere jeg kan ta feil eller er det ikke slik at magefølelsen pleier å stemme? Var helt sikker på gutt sist gang også.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg var sikker på å få gutt og fikk det,men det kan jo bare være tillfeldig det da;-) Hadde vært morro med ei jente nå je,men du...temk på det at det viktigste er at alt er vellskapt;-)
Samoi, fikk gutt 23.03 Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jeg har hatt sterk følelse av at jeg fikk jenter begge gangene, og det har setmt på begge. Denne gangen er jeg også rimelig sikker på at det blir ei jente.:-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Tanta mi har fire barn (to av kvar). Med tre av dei hadde ho en følelese av kjønnet, og det stemte alle tre gangane! Med en av de hadde ho bar eikkje anelse :-)
Snusmumriken* Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Jeg har vært helt sikker på at jeg skulle få gutt! Men i går på ultralyd var jordmoren svært så sikker på at det er en jente som svømmer rundt inni magen min Så jeg tok feil der gitt!!! Men er VELDIG glad for jente altså....bare så det er sagt
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Magefølelsen min og sambo sin , var at vi får en liten prins:) OG det stemte ganske så sikkert:)
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Jeg var helt sikker på gutt med 3 ultralyder har vist jente.. Har også en gutt fra før,å vi skal bare ha 2 unger så inderst inne ville jeg ikke håpe på jente for da hadde jeg blitt skuffa tror jeg så jeg innstilte meg på gutt.. Ikke misforstå en gutt hadde vært like velkommen men naturligvis vil jeg jo gjerne ha en av hver... SÅ min magefølelse stemmte ikke
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Stemte ikke til meg.... Hadde skikkelig sterk jentefølelse, men på ultralyden var det en gutt. :-) Da blir det tredje gutten her i huset. Og jenta mi blir eneste høne i kurven.
Orane Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 Stemte ikke på meg heller. Har en datter på syv år og var overbevist om at det var en gutt helt til hun var født. Var denne gangen sikker på at det måtte være en gutt, svangerskapet har vært helt annerledes, men så viste det seg at det var jente denne gangen også. Jeg kan tydligvis ikke stole på min magefølelse:-)
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 Hadde sterk magefølelse på min første at det var gutt,og det stemte det. Nå er jeg gravid med ei jente, det er jeg overbevist om + UL oxo sa det=) Stol på deg selv, èn pleier som regel å ha rett.
Kassiopeia Skrevet 15. september 2006 #11 Skrevet 15. september 2006 Jeg tok feil. Har som deg gutt fra før og ønsket jente. Før jeg ble gravid igjen trodde jeg antagelig av samme grunn som deg at jeg kom til å få gutt nummer to. Men da jeg ble gravid ble jeg overbevist om at det var jente alikevel, så viste ultralyden gutt!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #12 Skrevet 15. september 2006 Tør ikke å stole på magefølelsen jeg. Har jente fra før, og ønsker selvfølgelig da gutt for å få prøve oss på det andre kjønnet. Men det er liksom ikke noe som er veldig viktig. Innbiller meg at hvis vi hadde hatt gutt fra før av, så hadde ønske om å få jente vært veldig stort (fra min side da, som er jente selv). Men...tilbake til magefølelsen..I begynnelsen av svangerskapet var alt så likt som forrige gang at det ble naturlig å tenke at det var jente. Men nå som jeg er 6 mån. på vei...har ting forandret seg. Jeg er for det første veldig stor (folk tror at jeg snart skal føde..) og VELDIG sulten. Barnet ligger langt nede og sparker på alt som er i det området...Husker at dattra vår var høyt oppe, sparket i ribbeina. Jeg sliter med å gå grunnet stort trøkk i bekkenregionen, og har skikkelig vonde ben og føtter etter en kort prommenad. Jeg sover 11h/natt... Husker at forrige svangerskap gikk løs på psyket mitt, mens dette utfordrer fysikken min... Har kanskje ingenting å si, men nå begynner det mer å ligne på gutt enn jente... Og da tenker jeg mest på størrelsen på magen.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #13 Skrevet 15. september 2006 Ved første graviditet var magefølselsen at det var en gutt og det ble det Men nå prøver jeg "å kjenne etter" og har ingen annelse; men siden jeg har hatt et annerledes svangerskap hittil innbiller jeg meg at det må være ei jente Ønsker ikke å vite denne gangen, så jeg får forbli nysgjerring i 5 1/2 mnd til
Gjest Skrevet 15. september 2006 #14 Skrevet 15. september 2006 jeg følte at det skulle bli jente forrige gang - og jente ble det... Denne gangen var jeg sikker på at det var en liten gutt i magen min, men ul sa at det er nok enda en liten tulle i sikte for oss!! Så hos meg stemte ikke magefølelsen denne gangen...:-) (ser det ut for - man vet jo aldri før babyen kommer...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå