randirekkverk Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Kan vi gi druer eller plomme til de små? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Vi har ihvertfall gitt litt plomme til jenta vår. Spessielt når hun har vært plaget med magen... Men vi har kokt det først og laget pure av det.... p.s hun er 8 mnd.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Min har smakt på drue. jeg tok av skallet, og tok av passe biter til henne... det er farlig å gi en hel drue, da de kan sette den i halsen.
Halloween-mamma Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Min fikk faktisk vondt i magen av at jeg spiste druer, helt frem til han var ca. 8 måneder. Han fikk smake selv for en måneds tid siden (er 10,5 mnd nå) og da reagerte han ikke i det hele tatt. Og han synes at druer er supergodt! Jeg tar av skallet og deler i biter, for det er riktig som anonym over sier at det er lett å sette fast i halsen
Halloween-mamma Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 @lfakrøll, mener jeg...ikke anonym..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå