*We68* Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg har fått det i hodet mitt at ungen skal ha et navn på J. etter min mor og mormor. har to navn jeg tenker litt på da June Jøran men liker også Trygve. Jøran Trygve er vel tungt...kansje Trygve Jøran. Men må være et navn jeg kan bruke begge to naturlig sammen om det skal være to. Og liker litt norske navn. håper noen kan komme med forslag til meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 Jone Josef Jodhild Johanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 13. september 2006 #3 Del Skrevet 13. september 2006 Joar syns jeg er sjeldent og litt fint! Og det passer til mange andre navn. Jarle Jonas Jørn Jasper Jenny Janni Juni Julia June er fint det óg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #4 Del Skrevet 13. september 2006 Trygve Johannes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*We68* Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 13. september 2006 Jenny, Johanna og Johannes likte jeg :-) hva med John Trygve da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #6 Del Skrevet 13. september 2006 Både June og Jøran er fine navn=) Jenny Johanna Janne Johan Jonny Johannes Jørgen Jøran Johannes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #7 Del Skrevet 13. september 2006 Jonathan Jesper Joakim Jeppe Julia Julie June Janine Janne Jane Josefine Julianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katoes Skrevet 13. september 2006 #8 Del Skrevet 13. september 2006 Jonas Jens Jarle Jan Jonathan Jesper JON (min favoritt) Jørgen Jim Jonny Johanne Janne Jessika Jorid Julia Julie Jenny Men synes navna du har tenkt på er veldig fine da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #9 Del Skrevet 13. september 2006 Jenny Johanna Julie Johan Jon Jostein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurkimagen.com Skrevet 14. september 2006 #10 Del Skrevet 14. september 2006 Joar og Jenny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #11 Del Skrevet 14. september 2006 Mange fine navn på J: Jofrid, Jorun, Judith, Johanne, Jenny og Juni Johannes, Jørgen, Jostein og Jon ( Jon Trygve???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. september 2006 #12 Del Skrevet 14. september 2006 Johanna Johanne Jorunn Josefine Julie Juline Jakob Jesper Johannes Julian Jørgen Jan Trygve Jon Trygve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perny Skrevet 14. september 2006 #13 Del Skrevet 14. september 2006 Jardar, Johann, Julia, Jenny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 14. september 2006 #14 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg liker Johannes og Johanne veldig godt! Andre forslag: Jonas Jacob Johan Jens John Jeanette Janne Jenny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*We68* Skrevet 14. september 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 14. september 2006 jeg liker så godt Jenny (min mormor heter det) men min samboer syns det hørtes ut som en gammel dame hehe. Jenny Johanna June Josefine Jøran Johannes John Trygve(for å ta med Trygve) Men June Beate Jenny Beate Trygve og Beate for å ta med flere besteforeldre hehe. men det er en tendens til å være det ene navnet som blir brukt uansett. Og det SKAL være på J...ellers så skal samboer få lov å bestemme andre ting....ææææ....kansje hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bubbs* Skrevet 14. september 2006 #16 Del Skrevet 14. september 2006 Jens og Jalise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå