Gå til innhold

Dere i 10 uke


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

min mage var bare oppblåst i uke 10... ikke akkurat gravid mage;) men nå i uke 12 har magen begynt å komme, men tror ikke noen ser det ennda, får fortsatt på meg de samme buksene, men ser nok litt mer småfeit ut;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 9, og min mage syntes definitivt, så jeg må være litt selektiv med hva jeg kler på meg på jobben. Trange buksen og topper utgår - godt det er høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+3, og har ikke fått mage enda. Syns jeg hadde mer mage for tre uker siden enn nå, men det var nok mest luft... hehe. Har vært veldig dårlig form, så har nok heller gått ned i vekt enn opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk mage tidlig. ca rundt uke 9. men jeg hadde jo mage etter forrige fødsel også da. Helt vanlig å få mage tror jeg, heldig er du hvis ikke =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mage! :D

Har en liten gravideklump på magen, og mammabukse er på plass. Har fortalt det på jobben og til mine nærmeste i dag, så nå er jeg glad og viser gjerne frem den lille kulen...

Jeg hadde ingen mage fra før, kanskje det vises fortere da? Livmoren er kommet godt opp fra bekkenet og jeg hører hjertelyd, så her skjer det ting.

Har et barn fra før, men dette er min tredje graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snufs, jeg hadde heller ikke noe særlig mage fra før..er nå i uke 10+(?) og ser ut som en dårlig stappa pølse..!:-)

Jeg leste et arti innlegg her hvor det stod:"du vet du er gravid når det føles heelt naturlig å ha på seg kjærestens største joggebukser og t-skjorter.." Kjente meg litt igjenn der..he he (sitter faktisk i den joggebuksa nå)..:-)

Flere som føler det sånn?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er andregangsfødende og merker GODT magen i uke 11. Bruker bare råtrange dongeribukser som sitter "som spytta" på (hihi) og hvis jeg tvinger igjen knappen har jeg kjempevondt og det går nesten ikke engang. Merker forskjellen fordi hvis det hadde vært flesk hadde det sikkert kunne snurpe det sammen, men dette er en knallhard kompakt kul. Morsomt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he..syns jeg ser deg presse magen inn i åletrange bukser..:-)Jeg bruker også litt klær som skjuler mer når jeg er på jobb..I møte med sjefen i dag tok jeg meg selv i å kneppe igjen jakken så ikke noe av magen skullle synes..en føler kanskje at den er større enn den er også..:-.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ikke noe til magen enda, er 10+6 idag. Men nå skal det sies at jeg har mage fra før av. Men er overbevist om at jeg hadde merket det mye bedre viss jeg var tynnere. Jeg trykker og kjenner etter hver dag, men det er ikke så veldig mye å kjenne "over" skambeinet. Det kommer vel tidsnok regner jeg med:) Spennende spennende!!!

 

Gleder meg til å få en gravide mage jeg, mye bedre enn den teite magen jeg har nå:) Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda maven er der den, er 10+6 i dag og har ei lita tulle 9 1/2 mnd fra før av......Maven kom mye fortere denne gangen. Sist gang fikk jeg ikke ordentlig mave før jeg var omtrent 6 mnd på vei......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått mer mage enn før, er 10+6 idag. Gler meg til det har gått ei uke til, da kan jeg slappe mer av i forhold til å skulle prøve å gjemme magen heile veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig ikke fortalt det til noen enda..:-) tror sjefen tar det fnt, men det er ikke noe morsomt hvis det ikke går bra..venter LITT til jeg:-)Hva tror du om trilleturer i bymarka til våren, da"Eva"?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe babymage her heller, bare ekkelt fett æsj.

Prøver å begrense matinntaket men med den matlysten jeg har er det jammen ikke lett!

 

Har gått opp 1 kg og merker det på klærne.

Ellers så er jeg til tider litt oppblåst....

 

rose 9+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...