Gå til innhold

Fikk mensen idag :-(

Gjest

Anbefalte innlegg

Så forloveden er fra hjembygda da?åå kjempe trivelig,skal dere kjøpe leilighet eller hus da?kan jo hende at forholdet mellom deg og mor blir bedre når du flytter for deg selv med forloveden..?hvem vet.hun kan jo ikke kontrollere deg hele tiden da,så da må hun lære å gi litt slipp på deg.det er visst ofte slik mellom mor og datter når datteren begynner å bli voksen,selvstendig og forlater redet.har lest i ei psykologibok at det er slik og at forholdet bedrer seg når begge har vent seg til og funnet seg til rette i den ny situajonen-hver for seg.

hehe..status ja..er 19,som jeg sikkert allerede har sagt,du vet at jeg er prøver,eh..samboer som jeg har vært sammen med i 5 år.bodd sammen i 4.kjøpte vårt første hjem i fjor høst (anbefales) bor ganske langt nord egentlig.vet ikke hva mer jeg;)men bare spørr da..:)

Fortsetter under...

Så koselig da at dere har vært sammen så lenge. Deilig at dere har deres eget sikkert ja. Vi er på utkjikk etter hus eller en gård. (Vi er skikkelig budeier begge to, hihi). Men jeg bor for det meste sammen med han nå, og han bor i huset til mora si som har en kavaler i Trondheim, så hun er aldri hjemme. Men jeg vil ha MITT eget hus, med MINE ting-ikke hennes ting liksom... hmm, vet ikke hva jeg skal spørre deg om nå egentlig, men vi snakkes vel :-D

-klemmer-

ja,de sjønner jeg godt-helt herlig å få sitt eget,der kan man jo forandre,flytte på ting osv..men kjempe koselig å høre at dere kanskje vil bo på gård da:)vi bor på landet selv,stor trives.godt å vite at det er et stykke fra E6 og hardt trafikkerte veier.jepp..det gjør vi vettu.blir spent å se resultatet etter denne pp.kanskje vi får nye temaer å prate om...;):P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...