Gå til innhold

Fikk mensen idag :-(

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

*SNUFS...* Litt lei meg nå, men har jo ikke prøvd mer enn i 5 uker.. Venninna mi ble gravid etter bare 3... *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da :( Det var jo synd...

Bedre lykke neste gang:D

-Imens for dere nyte bakingen ;)

C&R *baby 25 feb*

og...

Skrevet

Haha, har dere drittunger bare godt av........

Skrevet

Er så driiiiiitt lei av disse anonyme nå, selvom man prøver å overse så de gjør de det utrivelig å være her.

Tanten er fæl altså, men håper hun holder seg vekke neste gang :-).

Skrevet

JIPPIIII, er du under 18 håper jeg du ikke blir det før du er over det!!Og du rosa, få hue undersøkt da! Eller det hadde vært morsommere å anmelde mannen din for omgang med mindreårige, ettesom du skryter av å ha prøvd lenge.....

Skrevet

Du har god tid. Vi brukte et par måneder, og prøvde ikke kjempehardt. Vi bare sluttet med prevensjon, og levde som vanlig.

Jeg tipper at dersom du slapper av vil du komme inn har og være gravid i løpet av oktober :)

Lykke til...

Skrevet

Jammen, skjerp dere... Så utrolig barnslig å legge inn ting som anonym. Viser jo at dere ikke er så voksne ennå selv ;-)

Hmm, tusen takk rosamor :-D ikke bry deg om alt dette... Vi får bare overse alt dette, og prøve å ha det koselig her likevel. De får det jo som de vil-oppmerksomhet. Så det er bare å la være å svare de...

Mvh

Skrevet

Tusen takk, så snille dere er. Fått roet meg litt ned nå :-D

Skrevet

Kjære anonym.

Du kan bare holde munn, du skrev tidligere at du bare tok alle de under 18 år under samme kam. Så hold på din mening da, siden du er så innmari "moden", og la meg og andre få være i fred. Jeg er snart 20... Så jeg klarer fint å passe på meg selv og mitt! Og det kan også mange under 18.

Skrevet

ååå:/ trist da,bry deg ikke om disse anonyme!la de skrive hva f... de vil,så forsvinner de nedover sidene.kjempe trist,uansett om det er første pp eller ei.kan ikke si annet enn lykke til med neste pp.

~klemmer~til~deg~

Skrevet

Tusen takk, snuppa ;-) Ja, jeg bryr meg ikke, men det gjør tydeligvis de. Men er litt koselig med oppmerksomhet da. At de gidder å skrive til meg selv om jeg nærmer meg 20... hehe ;-) Artig å se hvor mye de skal bry seg... *spøk*

Skrevet

De taper jo bare på det selv å oppføre seg slik,så..hehe..menmen..ser på datoene at vi er egentlig ganske nært i forhold til syklusen:)så nå får vi bygge opp motet igjen og hive oss over neste pp:o)denne gangen SKAL det gå! så satser vi på juni-baby:)eller hva?

Skrevet

(Jeg vet, jeg bare kødda for å provosere de litt...hehe)

ja, mensen er vel slutt tirsdag med meg tror jeg. Så da er det vel bare å prøve igjen. Men det blir nok heller en juli-baby, for jeg blir nok ikke gravid allerede i neste uke.. hihi.. hmm.. Jeg vil!!! Hvor lenge hadde du prøvd igjen?

-klemmer-

Skrevet

Åååå... Det var kjipt da! Men lykke til neste pp. :)

Skrevet

åå..når jeg fikk mensen torsdag så gikk første pp i vasken,så har jo bare prøvd i tre-fire uker,men utrolig skuffende likevel:/ hehe..har laget meg side på babyverden.no.og i følge den så er mensterminen min den 24 juni dersom jeg skulle bli gravid i den kommende pp.altså er jeg rundt 12 uker på vei når desember kommer,så det hadde vært hyggelig å gi de kommende besteforeldrene en slik (før-)julegave:o)

sant så sant,vi får kaste oss ut i neste pp,nå skal det gå!

Skrevet

Ja, hadde vært godt å bli gravid nå snart slik at jeg kan gi mamma'n min en bursdagsgave der det står noe om at hun skal bli bestemor... slik at jeg slipper å fortelle d til henne face to face.. hihi, neida, må nok bare det men.. GRUER MEG! Da blir hun bestemor som 43 åring bare, og mormora mi igjen blir oldemor bare som 63 åring.. hihi.

Skrevet

hehe..litt av en bursdagsgave da:)vet hva du mener,mamma er bare 41 i år.men har foberedt henne mye,ikke direkte da,men har prat mye om smått;)hun blir sikkert glad-kan hende hun trenger litt tid til å svelge det,men etter en liten stund så er dere på babytingshopping ilag:p

Skrevet

HELDIGE DEG!! Mora mi kommer til å klikke totalt.. huff.. er livredd.. selv om jeg er snart 20 liksom.. hun er så bestemmende skjønner du, men det har du kanskje hørt av meg før.. hmm

Skrevet

nei.ikke hørt det før.sjønner..bor du hjemme til foreldrene dine da,eller?

erfaringen min sier at de fleste blir ganske overrasket over hvor bra foreldrene faktisk reagerer,når de bare får tenkt seg om litt.

Er ikke nødvendigvis feigt eller umodent å ikke si det face to face,

du kan jo ringe henne eller sende mld (anbefaler å ringe),der du sier/skriver hvorfor du ikke vil si det til henne direkte,at du virkelig ønsker dette og at du håper at hun støtter deg og evt ringer opp igjen når hun har fått fordøyd nyheten.

Skrevet

Takk for tipset :-D Nei, hmm, hvor skal jeg begynne. Mamma og pappa er skilt, så mamma bor med ny samboer og mine to brødre i Gudbrandsdalen. Her har vi bodd i 13-14 år. Og her bor også forloveden min. Vi traff hverandre på en bygdefest her for over 2 år siden, og ble sammen da. hehe.. Men jeg har vært hos pappa annenhver helg, han bor i Møre og Romsdal. Men akkurat nå så går jeg høyskole på sunnmøre (barnevern)... SÅ det er 4 timer fra her, så da blir det hybel-liv på meg i år, for det blir nok bare med dette 1.året. For blir jeg gravid og slik så blir det permisjon, og jeg og sambo skal kjøpe vårt eget. Du da? Hvordan er din "status"..? hehe

Skrevet

Ja og forresten, jeg og mora mi har det verste forholdet, det skal jeg vedde mye på. Vi snakker aldri om noe personlig, og hun bestemmer ALT over meg. Skjønner ikke at jeg er voksen nå. Tvinger meg til å sitte barnevakt hele tiden når jeg er hjemme så jeg ikke har tid til noe annet når jeg først har fri. Og ikke får jeg betalt, for hun mener at alle gjør jo slik gratis for mora si. Hun bestemmer f.eks: hva jeg kan gå i av klær, utseende mitt, skole, venner, kjæreste, ferieturer, osv. Alltid har hun noe hun skulle sagt, og prøver jeg å forsvare meg og slik, da klikker hun totalt og kaller meg udugelig, osv. Gjør aldri noe riktig i hennes øyne. Så jeg fryder meg litt også, for blir jeg gravid nå, så går alle planene hennes om meg i vasken... Da mister hun kontrollen, og det kommer hun ikke til å takle. haha.. men er jo såklart ikke derfor jeg vil ha baby da.. :-D

Skrevet

uff.tris at det skal være slik,spesiellt trist når et er mammaen da,man føler seg så "rotløs" når det blir slik.mamma og jeg har alltid hatt et godt forhold,men hun har ganske alvorlige psykisk problemer (men hjelper helsevesnet?nei) så det gå mye i høyder og daler.men hun bstemmer ikke særlig slik over meg da,mn kan være veldig hensynsløs til tider.sjønner godt at tankene blir litt slik,kan jo hende hun blir satt på plass litt da..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...