Gå til innhold

Påmeldingslink til treffet 19. september for oss med termin sept-okt-nov:)

Anbefalte innlegg

For de som ikke var med på Stragiotti sist gang, så ligger det oppe ved fotballpuben, sumo, hotwok og godt brød:) Det ligger mellom sumo og fotballpuben!! Jeg reserverer bord tirsdag på BIM:) Sees der!!

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg kommer så sant lille Ida fremdeles er i magen.. Har jo termin i morgen (lørdag), så vi venter i spenning!

Forresten, i dag er Catarina på Voss og får keisersnitt!!!!!!!!! Spennende!!!

Cecilie

Annonse

Oops - det har dukket opp en annen middagsavtale for meg den dagen! Så jeg må trekke meg - men kommer kanskje innom litt senere og ser om dere fremdeles er der. Hadde vært spennende å høre om noen har hørt fra Katarina :)

Hei hei:)

Ble på KK et par dager jeg...de fant spor av eggehvite i urinen og ville ha meg til kontroll så de fikk sjekket blodtrykket litt ofte. Var litt kjipt å bli lagt inn, men de som jobbet der var utrolig hyggelige, og dessuten så gikk tiden relativt fort. Fikk jo bekreftelse på at babyen har det bra, og det er jo det som betyr noe! Jeg var heldig og hadde stort sett alenerom. Og så lenge ingen andre lå der fikk kjærsten være der hele tiden:) (bortsett fra natten)

Skal på kontroll der i helgen også, men såsant ingen av prøvene er bra kan jeg være hjemme:)

Tipper jeg kommer den 19., men må jo se litt hvordan det går i helgen. Så gir nærmere beskjed når jeg vet mer. Synes egentlig at menyen på Stragiotti var litt kjedelig...men ingen krise altså. Hvis dere andre er fornøyd, skal ikke jeg være vanskelig!!!

Håper det står bra til med alle dere andre, og ikke minst at det står bra til med Caterina på Voss!!! Lykke til til alle dere med termin disse dagene!

Klem fra Christel:)

Hei!

Jeg tror ikke Stragiotti er det letteste stedet å komme seg inn med vogn, så tror jeg står over denne gangen også.

Da sier jeg det sånn at jeg regner med at neste treff igjen så er jeg sikkert med om tiden passer:) (og om jeg fremdeles tør å ta ham med meg ut helt aleine... he he).

Mona

Ellers kan vi planlegge å ha det et sted man kommer lett til med barnevogn uka etter igjen, neste gang altså:) Et sted man kan stelle og amme om nødvendig... Jeg har foreløpig ikke så mye erfaring med det (enda) selv. Forslag? :)

Dere andre kommer jo etter nå snart, så er jo greit å finne de greie småbarnsmor-vennlige stedene etterhvert:)

Kan gjerne forandre sted!! Hadde jo vært kjekt om du Mona kunne kommet med lille Brage i vognen:) Kanskje Era da?? Eller hva sier dere alle sammen?? Det var jo bare at vi var litt uheldig med servicen sist gang! Kan jo være at surprompen ikke jobber på tirsdag da:P hehe...

Men er det noen andre som vet om barnevennlige plasser?? Vi må jo strebe etter slike steder nå når vi endelig har fått barn i flokken vår:) Å flere blir det jo!! :)

Annonse

Dere trenger ikke stresse med å skifte sted førstkommende tirsdag for min del. Får besøk av helsesøster på ettermiddagen, så vet ikke om jeg hadde rukket det uansett.

De stedene jeg vet om som kan trille rett inn på er vel bare Era, Zupperia, Cafe Opera, den kafeen på toppen av Galleriet, Malabar i Telegrafen...

Gleder meg hvertfall til jeg kan komme meg ut og møte folk (dere f.eks!) igjen:)

Jeg kommer i allefall (så lenge det lar seg gjøre) :-)

Vi kan vel godt ta Stragiotti denne gangen og så heller diskutere oss frem til hvor vi skal ha treff etter det igjen. og da begynne å prøve ut "barnevennelige" plasser. :-) eller hva??

Ja det høres ut som en god ide! Om ingen har noen andre innspill, så kan vi si at det blir Stragiotti denne gangen da.. så avtaler vi et bedre sted for neste treff:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...