Gå til innhold

Noen som tar modnings akupunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til det imorgen, og er litt spent på hva jeg kan vente meg... Kanksje det bare blir enda verre maserier... huff huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg gjør. Behandlingen for en uke siden har hjulpet det lille nurket i magen min til å vri seg fra froskestilling til vanlig hodeleie, i tillegg til endelig å finne veien ned i bekkenet. Har også hatt litt mer mensmurringer og vondt i korsryggen, men alle vondter er velkommen nå. Var til ny behandling i dag, og har merket en del aktivitet og nedpress, håper han endelig fester seg også. Det er ikke skummelt, du kjenner at det stikker når nålene blir satt, men så er det greit, og du blir avslappet og trøtt. Regn med at du er litt sløv resten av dagen, men behandlingen virker bedre om du tar det ganske med ro etterpå. Men jeg fikk beskjed om å ta meg en liten rusletur igjen i kveld... Håper dette vil hjelpe kroppen til å komme i gang av seg selv, og håper også at åpningsfasen vil gå litt raskere enn den ellers kunne gjøre. Lykke til!

Skrevet

hm.. høres spennende ut! Hadde egentlig liten tro på akuprnktur, men den hjalp meg virkelig etter fødselen sist.. for det første løsnet nålene morkaken.. (måtte egentlig ned på opr.stua og operere den ut), og den hjalp meg også med brystbetennelsen. Virkningene kom så umiddelbart, at jeg er sikker på at det må ha vært akupunkturen. Så nå tenkte jeg å få fortgang på modningen..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...