☆Pacific sunset☆ Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 Hei, leste spørsmålet ditt nå. Vi er kjempefornøyde med babycompen - jeg trenger ikkel lure på noe liksom. Jeg har jo veldig regelmessig syklus og vet som regel når EL er så jeg vet strengt tatt ikke hvor mye jeg egentlig trenger den MEN: jeg har liksom full kontroll, vet når jeg er fruktbar og det er veldig lett for at det klaffer da når jeg måler hver morgen osv. I tillegg viser den når det er mistanke om svangerskap, og når jeg er gravid så jeg slipper å kjøpe tester... Også regner den selvsagt ut termin etc... Jeg har kun brukt den 1 mnd men jeg har lagt inn alle syklusene mine i år for jeg har skrevet det ned så den er veldig sikker nå. Etter svangerskapet kan den brukes som prevensjon Den er dyr ja, men man kn dele opp betalingen hvis man vil det, eller kjøpe en brukt på f.eks finn.no Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6306769-til-tina79-ang-babycomp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå