Gå til innhold

April: Dødssøt på mp3?

Anbefalte innlegg

Da jeg var i Norge for - hmm halvandet år iden, da spilte de en sang med Dj Ravi(??) som jeg tror heter dødssøt (og alle vil ha fingra i deg...). Hørte den kun et par ganger, og broren min som bor i Norge hater den, men jeg vil nå gjerne ha den på mp3 alikavel :) Har prøvet å lete på itunes, for jeg vil gjerne betale for nummeret, men de har den ikke. Er det noen som vet en side hvor jeg kan laste den ned?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6306718-april-d%C3%B8dss%C3%B8t-p%C3%A5-mp3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gubben laster ned div fra et eller annet sted via et eller annet program, men dette er mye mer avansert enn sånne vanlig nedlastningsteder. Bare for hardcore kan man si..... Vel, jeg har i alle fall "bestilt" Dødsstøt i mp3-format av han til deg, og han står nå i kø for å laste den ned. Han var usikker på hvor lang tid det ville ta, men hvis du har en mailadresse så kan du jo gi meg den så lenge. Hvis du ikke vil legge den ut kan du jo maile meg på [email protected]....

Får åpe den komme før babyen da..... eller? Merker du noe ennå? Bare 6 dager til termin!! Traff du terminen sist?

Hej - har sent deg en mail :) Du er da bare altfor tøff som kan skaffe den! Du kan tro jeg har prøvet alt mulig!

Det er ingen tegn på baby - sist fødte jeg på terminsdatoen, og det håper jeg at jeg gjør igjen denne gangen, for jeg skal til bryllup på lørdag :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...