Gå til innhold

noen gode unnskyldninge for å ikke være med å feste????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

den holder og den har jeg brukt, men vil du likevel ut, kan du si at barnet hjemme er sykt og at du vil være kjørbar i tillfelle noe skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært der selv nettopp.. hehe.. hva med:

- går på antibiotika for blærebetennelse (alkohol kan drepe kuren)

- skal kjøre fetteren min til flyplassen i morgen tidlig

- kjører bil fordi barnevakten kanskje måtte et eller annet litt senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smarteste, som er vanskligst å gjennomskue, er å late som du blir med på festen, men må avlyse i siste liten pga skikkelig rennemage! Antibiotikakuren er mest brukt, og den kjenner "alle", så den bør du holde deg unna=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyll over alkoholfrittfritt i vin- eller ølflaskene!

Men det fungerer dårlig hvis folk er vant til at du blir synlig full ellers, fordi det er vanskelig å aggere 'full' kanskje....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ikke bare å si at en ikke vil feste i 2 måneder fra nå. Jeg er ikke akkurat kjent for å spytte i glasset, eller si nei til en fest.. Så lyver og ordner relativt mye om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hvis du har lyst til å delta på festen ken du kjøpe deg ei flaske alkoholfri vin, riv av etiketten slik at ingen ser at det er vin uten alkohol... har prøvd den, og den fungerte veldi bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spes godt med alkofri vin. Jeg har puttet cola light i rødvinsglasset. Ingen som ser det i dunkel belysning. Enig det er skikkelig slitsomt. Særlig når man i utgangspunket er skikkelig festløve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...