Gå til innhold

April: Hvis nr 2,blir slik som lillegutt,da er det stopp i produksjonen fra min side ja!!

Anbefalte innlegg

Jeg skal vel egentlig ikke klage så mye,for det finns folk som har det mye verre enn oss,men må få klage litt..

Nå har det så å si godt i ett siden lillegutt ble født,og ikke nok med at han skulle bli en aprilspøk,så kom han jo 5 uker før termin,da han var 2mnd,kastet han opp en hel helg,d afant de jo også ut at han hadde en bi-lyd på hjerte,som viste seg å være en åpning mellom forkammerene.

Tok dem nesten ett år å få til en pH-måling,som kunne bekrefte at han hadde reflux,og fikk medisin,som han bare ble dårligere av,så sluttet med det,så kom det frem at han muligens har astma,så har fått medisin for det også,også har han atopisk eksem,som blusser skikkelig opp til tider,og han tålte ikke en type hydrokortison,så var jo nye ruder på sykehuset for å finne ut om han var allergisk og alt det der.

Så nå blir han forkjøla,og begynner i bhg,og får alt det her oppå hverandre,huff..synes så synd på lillegutt.

Så nå om dagene så starter det med å smøre a-derma på eksemen,få i han astma medisin gjennom en baby haler,som han overhode ikke liker,så øyedråper som er et evig mareritt for han kniper igjen øynene,så pencilin til slutt..

Slik går morgen og kveld,og har gått slik nå lenge,altfor lenge.

Nå skal vi på kontroll for astma,reflux og på UL av hjerte på tirsdagen,da skal jeg si dette til dem,for går jo ikke ann at det skal fortsette slik,og skal spørre om hvordan det blir med nr 2,og den også blir plaget av dette...

Sorry sytinga mi,men måtte bare få det ut,for nå når jeg endelig får slappet litt av på kvelden,så tar korsryggen knekken på meg,da merker jeg at jeg er gravid en gang til,og lurer på hvordan dette skal gå..tusen tanker svirrer i hodet,om jeg bare kunne fått svar på alle sammen nå..

Takk for at dere gadde lese dette sutre innlegge,dere aner ikke hvor godt det er å ha dere å syte til,spesielt nå som gubben er på teorikurs,å har ikke sett han siden igår kveld da han kom hjem.

Mange klemmer fra en litt utslitt mamma nå=)

Fortsetter under...

Eg forstår deg eg!

Det tar mye på å følge opp barn generelt, og så har du fått en jobb som er enda mer krevende enn dei fleste. Du skal ha tid til begge - syns eg ser deg løper fra den ene legen til den andre om noen år.

Men så må du tenke posetivt nå. Barn er noe for seg selv og er ikke alltig lik som sine søsken.

Som i min søskenflokk - der er me 2 som ikke bruker briller. Med mine foreldre er dei 4 av 5 som er nesten blinde og bruker briller. så oss to som ikke har problemer med synet.

Så er det tre i familen som sliter med ryggen, to av dem har skyvekolaps. Eg har aldrig att noe problem med ryggen (jaja uten om når eg har ligget for kjært ;)

Me er kjempe forskjellige når det kommer til helse og personligheter. Skulle ikke trodd me var søsken! ;)

Tro på det beste og nyt det å være mamma og gravid! Alt ordner for snille jenter vet du ;)

Jeg skjønner deg godt! Nora er jo kjempe friske sammenlignet med Lillegutt. Hun har nok vært omgangssyk og hatt sin del av forkjølelser, og jeg synes jo så synd på henne når hun brekker seg og har ingenting mer å kaste opp eller når hun hoster så fælt at det holder henne våken når hun er så sliten. Men det er jo nesten ingenting i forhold til hva Lillegutt må gå gjennom!

Nå venter vi en liten en til i mars 2007 og jeg er til tider veldig trøtt. Selv med en relativt frisk og blid jente, tenker jeg også av og til hvorfor har jeg kastet meg selv inni en ny graviditet. Jeg tror nok at det hormoner som styrer litt her, hehe...

Tror gjerne at barn er veldig unike og forskjellig fra søsken. Så du skal nok se at du kommer til å kose deg med minsten når den kommer. Håper inderlig at Lillegutt blir friskere og at legene kan finne en bra løsning for dere.

Masse 'godbedring' klem fra Nora til Lillegutt...

og 'kosdegmedmagen' klem fra meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...