fiona71*2pp Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hvis man ska gjøre det, e det uansett korsen gullring det e ? Må det være giftering/forlovelsesring? Kan det være nån andre sin? He he...har prøvd skjønne dåkker, og æ måtte låne ring, men brukte hår fra mæ sjøl, og da gikk den rundt, som da sku si jenta? Eller tar æ feil? Det e bare for morra skyld, artig å se om det stemme. E det nån andre som har prøvd det, og som det kanskje har stemt på her? E idag enten 20 uke, eller 21 uke. e usikker sjøl, og sykehuset, og privat fødselsspes klare ikke å bli enig. Sykehuset sir termin 6 Februar, den private spes sir 31.jan. Meeen, det kan vel både slå ut fjorten daga før, eller etter og, så no e vi spent. E blitt ganske sååå stor allerede, og alle kommentere det. Måtte spørre idag om det va galt eller, altså hos legen. Men han sa at alle va forskjellige, og æ e jo egentli ganske så liten sjøl da ( 157) Men det e jo kos da, me mage som vises Hadde æ no bare sloppe å brukt de dømrade krykkan pga bekkenløsning så hadde det her vært heeelt supert..men æ trøste mæ me at tell syvende og sist så e det nok verd det uansett. )
selfangerkjerringa Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Så vidt jeg vet er det snakk om en gullring som skal henges i et av ens egne hårstrå, over håndleddet. Men om den skal pendle eller svinge for jente eller gutt, det varierer faktisk fra landsdel til landsdel har jeg inntrykk av... Jeg har også diiiger mage, og folk kommenterer det til stadighet. Vilt fremmede kommer bort til meg på butikken og tar på magen min. Jeg får stadig høre "åååå så svær du er!!!" jada... men jeg er jo enig med deg - godt å ha en mage som er tydelig gravid, og ikke bare tjokk
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Det trenger ikke å være ring, kan være kjedet ditt med anheng på sånn at det blir litt tung i enden, men bruk gjerne ring.. Samme hvordan ring det er så lenge den er din tror jeg. Jeg ble spådd med pendel. Det var han som spådde meg sin pendel og han driver med litt sånn alternaltive ting.. Og over magen min og UL bilde gikk den i kraftige sirkler.. Dvs jente, og det stemte på meg iallefall.. Fikk vite i går at vi får en liten jente.. Juhu!
MammaDilla Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Min pendler uansett hvor på kroppen jeg holder den. Vet fra før av at jeg skal ha gutt, så kanskje det stemmer?? hehe... Tror egenlig ikke på slikt men er jo litt artig å se om det funker
Turbogulle *høygravid* Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 ringen går i sirkel på meg, stemmer over håndleddet me antall barn og kjønn.Prøvde over ul bilde som det sto ovenfor her og det stemmer også me tanke på kjønn. Litt morro må man jo ha i ventetiden:o)
selfangerkjerringa Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 De ringtestene stemmer ikke på meg... men som du sier - noe moro må en jo ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå