Gå til innhold

hva venter dere og hvilket navn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ser det ut som oim det kommer en jente 23 oktober og hun skal hete Rina:-)

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

Gutten vår skal hete Tobias :)

Skrevet

Går på overtid og venter jente som skal hete Celine 99% sikkert at det er jente,blir det overraskelse og det kommer en med tut,blir det Dennis

Skrevet

Gutt ventes om 6,5 uker....Han skalhete Philip Alexander

Skrevet

Ikke helt bestemt oss men det står mellom Tiril, Linnea eller Fride. Har ikke helt blitt enige ennå.

Skrevet

Jeg har termin 29.okt, og det var min kjære samboer som bestemte at hvis det blir jente, så skal hun hete Saga. Og det var helt ok for meg :) Får antagelig Marie som mellomnavn. Så er det bare å sloss litt om etternavnet til slutt, da begge våre er forholdsvis sjeldne. Men har vurdert å slå dem sammen med bindestrek, eller noe (får samme "problem" når vi gifter oss). Blir et langt navn, stakkar. Hehe. Skulle det mot alle odds bli en gutt, så sliter vi, for der klarer vi ikke å bli enige :)

Skrevet

venter gutt i 8/12. Å navnet blir Jonatan om det passer. Vist ikke har vi petter, ole petter og karsten.

Skrevet

Jeg er 31 uker på vei og venter en gutt. Skal hete Leander (tror jeg)

Blir det en stor overaskelse, skal hun hete Philippa.

Skrevet

Vi leita etter eit namn på S, med vokal etter. Sjølv likte eg godt SAGA, men min kjære meinte at då måtte ho heite LINE som mellom navn. Tok hintet. Vor vesle vidunder skal heite SIGYN. Eg har foresten ikkje skifta namn då vi gifta oss, ikkje han heller. Treng ikkje det. Og ungen får eit etternamn, det kjem vel til å verte untaket i klassen, eit fornamn og eit etternamn.

Skrevet

Gutten kommer om 2-3 uker og skal hete Adrian...har Sandra snart 15 år fra før :))

Skrevet

Vi venter jente om 3 uker og hun skal hete Leah Magdalena:)

Skrevet

Venter gutt ca 22.okt..han skal hete Trym..Gleder meg også helt vanvittig:)

Skrevet

Vi venter jente 23 nov. Tror at hun skal hete Amanda Sofie. Men er ikke sikker. Synes Leah Sofie er også innmari fint, må bare få overbevisst mannen min om det samme!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...