Gå til innhold

Skal/ skal ikke? trenger råd! :)

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg kunne søke råd hos dere andre prøvere.. Vi har lyst på et barn til, vi har en liten gutt på 8 md.. Jeg har begynte i ny jobb i sommer (vikariat), og det virker så lenge å vente til jeg har fast jobb.. Men vi har også planlagt bryllup til sommeren, og alt dette passer liksom ikke helt sammen. Men så har vi så lyst likevel!!! Synes dere det er altfor tidlig med tanke på at vi har en på 8 md fra før?? Har allerede sluttet på pillen, men vi har ikke hatt tid til å prøve uanz.. ;)

takker for råd...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6306573-skal-skal-ikke-trenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Tja, passer vel kanskje bitte litt dårlig å være høygravid når du skal gifte deg. Virker litt slitsomt ifht alt som skal stelles i stand til et bryllup og gjennomføringen av det. Ellers så sier jeg bare go for it!

Det er ikke godt å si når du får en fast jobb eller når du blir gravid, begge deler kan ta lengre tid enn man setter peris på ;-)

Så det får være mitt råd: Lykke til med prøvingen!!

Takk for råd! :) Vi lurer på å evt utsette bryllupet, men det kan jo ta tid før ting skjer, og jeg har ikke tenkt å si det med en gang heller.. uff.. har veldig lyst, samtidig som at jeg vet at jeg bør vente.. Men blir gira når samboeren har så lyst også!!

Tja, vi begynte å prøve når vår første var 6 mnd og så langt har det gått ganske dårlig (en exu og en sa...)..men så har vi flyttet og stresset med mye annet også.

Om du skal ha et lite og ukomplisert bryllup å planlegge så skulle vel ikke det være i veien for å gå gravid? Men skal du stresse masse risikerer du at du kan miste spiren...og den plagen vil man vel ikke planlegge å havne i...

Om du utifra din økonomiske situasjon har rett på fødselspenger så står vel heller ikke det med manglende fast jobb i veien?

Bare det ikke blir stress for dere... Det er viktig at dere har det bra og får det bra også...

Jeg tror kanskje at om jeg hadde visst mer om hva som lå i fremtiden for oss skulle jeg nok gjerne ha ventet litt med prøvingen for vår del... Men jeg er en fryktelig utålmodig person på visse områder...sukk....

Lykke til med bestemmelsen iallefall.

Vi drømte om to tette vi også, så jeg forstår godt om dere velger det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...