Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Jeg må bare si det til noen, og derfor skriver jeg det her. Vi har vært på UL og funnet ut at vi får en gutt. Det som er saken er at jeg så inderlig ønsket meg ei jente.Føler meg helt for jæ.... nå fordi jeg føler l en liten skuffelse over å få gutt. Har aldri klart å se for meg med gutt.... Beklager at det finnes slike mennesker som meg. Jeg vet jeg kommer til å elske gutten høyere enn noe annet,ikke missforstå, men er bare skuffet........Håper det går over................
en liten i magen Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Helt sikkert for du var forberedt på en jente, kan tenke meg du er verdens lykkeligeste når du bare får fordøye dette!! Jeg har gutt og det er heeerrrlig!!!!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Du er garantert ikke verdens verste menneske : ) Langt der i fra!!! Jeg venter gutt nr 2 jeg og er så fornøyd med det. Gutter er topp hehe Som hun over sier så blir du nok overlykkelig når du får fordøyd det. Du var sikkert innstilt på å få jente........... og så viser det seg at det er en gutt. All forandring tar tid å venne seg til: )
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Klart du ikke er verdens verste menneske! Bare vent til du har tygget litt på det. Da kommer du helt sikkert til å glede deg som bare det.. Tenk på alt fint som finnes i blått;-) I mitt forrige svangerskap ønsker jeg meg sårt ei jente. Jeg bare visste at det var jente. Men jeg tenkte en del på om jeg fikk vite at det var gutt, hvordan jeg ville reagere osv.. Tror jeg hadde blitt litt satt ut.. Men ja, ble jente da. Ikke depp kjære deg.. Mange som opplever det..
mamma'n til bitteliten Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Neida kjære deg. Det er lov å bli skuffet! Når babyen kommer kan du ikke tenke deg andre enn ham uansett. Lykke til:)
januarbarna? Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Kjenner meg godt igjen i det der! Det er liksom ikke lov å ønske seg det ene eller andre kjønnet, men jeg tror det er mange som innerst inne har et bestemt ønske, uten at de vil innrømme det for andre. Hadde det som deg første gangen, ønsket meg ei jente, og kunne ikke helt se for meg hva jeg skulle "gjøre" med en gutt! Da UL viste at det ble en gutt kjente jeg det stakk av skuffelse et lite sekund, men så var det helt greit, for det var jo han jeg så på skjermen som jeg gikk og ventet på! Jeg tipper at når fødselen nærmer seg ser du bare fram til å få holde gutten din i armene dine!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Tusen takk jenter. Dere aner ikke hva de ordene sa meg. Jeg vet jeg vil komme over skuffelsen, men synes det er urettferdig ovenfor prinsen min. Jeg er glad i ham allerede, ingenting i veien for det. Håper han tilgir meg der inne.Ønsker ham hjertelig velkommen til verden. Ønsket meg barn ganske lenge, så jeg tror jeg er den mest stolte gravide som vandrer rundt. Takk nok en gang jenter.!!!!
Gjest Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Husker jeg ønsket meg jente første gang. Trodde dessuten det kom til å bli ei jente (tok ikke UL), først og fremst fordi den lille ble til etter sex 5 dager før EL. Ble veldig overrasket da jeg fødte en liten gutt. Husker jeg hadde litt dårlig samvittighet for å kjenne meg litt skuffet; dette var jo ikke jenta mi jo. Kjente det ikke sånn hele tiden, men litt innimellom de første par dagene. Det varte imidlertid ikke lenge. Gutten min ble best i verden, og da jeg ble gravid igjen, håpet jeg på en til gutt. Kunne ikke tenke meg noe koseligere enn en liten gutt. Denne gang ble det jente:-) Har nå en gutt og fire jenter, og de er like skjønne alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå