lillemy83 Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 jeg eier ikke sexlyst for tiden! før jeg ble gravid var sexlysten på topp,2-3 mnd etter jeg ble gravid forsvant den helt! orker ikke tanken på å ha sex..det intresserer meg liksom ikke lenger! er det noe galt med meg? hoff,tenker på min stakkars samboer! håper for gudsskyld at lysten kommer tilbake etterhvert! noen flere som har det sån?
lillemy83 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2006 jeg er forresten 29 uker på vei
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 helt enig,, hvor er det blitt av lysten. jeg kan prøve å tenke på det for å se om lysten kommer smygende, men den gjør ikke det! ingen ting pirrer eller noe! huff.. det er synd på samboern som stadig dytter borti for å sjekke om den har kommet tilbake. men jeg vil heller bare ha en kos. håper den kommer tilbake.
Edelweis Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 å jeg skulle ikke signere med anonym.. hehe.. jeg er 37 uker på vei! men det har vert slik en stund!
lillemy83 Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 godt å høre at det ikke bare er meg som mangler sexlysten! samboern er veldig tolmodig og forståelses full da! men får liksom dårlig samvittighet også! det eneste jeg gjør om kveldene er en rask natta kos og snur ryggen til for å sove!! hoffameg
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Du er ikke alene lille venn!! Jeg har det på samme måte og det vet samboer. Jeg prøver å bite tenna sammen og ha sex med han 1 gang i uka.. Det er greit når jeg først kommer igang- men kan ikke si det frister. Gjør det mest for å holde det intime litt ved like. Det kommer også mye av at han fortsatt røyker.. og det frister IKKE å kline i timesvis som vi gjorde før.. og det endte jo med sex hver eneste dag.. flere ganger om dagen
aeon Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Ådu er ikke alene!! Min er heller ikke her. Borte. Men man ofrer seg jo litt for den kjekke karen som kommer hjem...jeg synes han er helt fantastisk!! Helt til han begynner å kysse på meg. Helt fjernt. Jeg synes det meste er ekkelt for tiden jeg.,,,
Heffalump mamma Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Jeg syns heller ikke det er spesielt spennende med sex nå for tiden, men jeg pleier bite tenna sammen å kose litt ekstra med sambo ca en ganger i uka. Han er veldig forståelsesfull :-) Nå er jeg i uke 35, og har gitt han beskjed om ca 2 uker skal vi sette inn for fullt igjen å få satt i gang fødselen.(han har ingenting han skulle ha sakt) Da skal jeg "tvinge" meg gjennom sexen å få inn alle edle dråper han har:-) Jeg vil ha ut denne babyen med en gang terminperioden nermer seg...!!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 Du er ikke alene nei....jeg henger meg på denne! Når en først er i gang er det ok, men det blir sjeldnere og sjeldnere.... Har veldige smerter i ryggen og stadig vondt i underlivet pga press av babyen som vokser. Har full forståelse fra mannen og regner med at dette kommer seg etterhvert. Det blir masse kos i sofaen i steden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå