Gå til innhold

babysound...jeg vil ha...

trønder ¨med jente på 2år¨

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Måtte bare bestille meg enn sånn jeg og, så da har jeg den om ett par dager. Å, det blir gøy :-)) Siden jeg har veldig få symptomer og ikke føler meg så kjempe gravid, så ville det vært veldig betryggende og få høre litt liv der inne..

Annonse

ånei, 5 mnd, lest helt feil jeg da..fikk det for meg at det var etter 5 uker jeg..Uff da..syns det virket litt tidlig..he, he..Ja, bestilte den til 499,-Ja, ja, får vente ett par mnd da..Er jo bare 11+1 så det virker litt lenge til..

:-(

Ja, noen dager før..så kan jo håpe på kortere tid. Rart det skal være så stor forskjell på de at den på babywatcher funker etter bare 12 uker, mens denne 5 mnd.

Men nå kommer den uansett i posten om noen dager, og jeg kommer helt sikkert til å teste den hver dag, du vet aldri..:-))

forskjellen er at Babywatcher er doppler. Sånn som lege og jordmor bruker. UL apparat for lyd. Mens Bebesound er et forsterket "stetoskop" :-) min JM og lege anbefalte å kjøpe Bebesound, fordi de mente at bw burde håndteres av fagfolk.. men vet mange har det :-)

Takk for det :-))er jo såpass lenge til jeg er 5 mnd på vei så før den tid har jeg jo vært på UL og forhåpentligvis fått bekreftet at alt er okey der inne :-)

Men hadde jo vært artig å høre hjertelyden når jeg selv ønsker og!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...