Gå til innhold

babysound...jeg vil ha...


trønder ¨med jente på 2år¨

Anbefalte innlegg

hvor får man kjøpt dette hen? hadde vært skikkelig beroligende å få høre barnets hjertelyd når man selv har lyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp fått min babywatcher i posten.

 

Jeg bestillte den på www.babywatcher.com

 

kosta 1200 kr med frakt.

 

Finner ikke hjertelyd ennå. Må nok vente til jeg er 12 +?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jeg vil og ha en slik.. men har liksom funne ut at 1000 kr kan brukes på så mye annet...men 499... er liksom halv pris.... spennede;) fikk plutselig veldig lust på igjenn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne brukes fra 5 mnd, kanskje tidligere sto det, så for meg som bare er 5+3 uker, så kan jeg vel vente litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare bestille meg enn sånn jeg og, så da har jeg den om ett par dager. Å, det blir gøy :-)) Siden jeg har veldig få symptomer og ikke føler meg så kjempe gravid, så ville det vært veldig betryggende og få høre litt liv der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ånei, 5 mnd, lest helt feil jeg da..fikk det for meg at det var etter 5 uker jeg..Uff da..syns det virket litt tidlig..he, he..Ja, bestilte den til 499,-Ja, ja, får vente ett par mnd da..Er jo bare 11+1 så det virker litt lenge til..

 

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips til dere.

Ikke bli stressa om dere ikke finner lyden før sent med Bebesound. Vi har en slik en, og vi sliter med å finne lyden ofte. Er i uke 20 + 4 i dag. Bare slik at dere ikke blir engstelige :-)

 

lykke til videre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen dager før..så kan jo håpe på kortere tid. Rart det skal være så stor forskjell på de at den på babywatcher funker etter bare 12 uker, mens denne 5 mnd.

 

Men nå kommer den uansett i posten om noen dager, og jeg kommer helt sikkert til å teste den hver dag, du vet aldri..:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskjellen er at Babywatcher er doppler. Sånn som lege og jordmor bruker. UL apparat for lyd. Mens Bebesound er et forsterket "stetoskop" :-) min JM og lege anbefalte å kjøpe Bebesound, fordi de mente at bw burde håndteres av fagfolk.. men vet mange har det :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :-))er jo såpass lenge til jeg er 5 mnd på vei så før den tid har jeg jo vært på UL og forhåpentligvis fått bekreftet at alt er okey der inne :-)

Men hadde jo vært artig å høre hjertelyden når jeg selv ønsker og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...