Gå til innhold

Helsekort for gravide

Anbefalte innlegg

Var på første svangerskapskontroll i dag og fikk med meg dette såkalte helsekortet. Ser at flere her inne på bimmern sier at dette må være med den gravide hele tiden. Forsåvidt greit tenkte jeg, men det var før jeg fikk se det i dag.......det er jo et svært A4- hefte jo, kan jo umulig drasse med det overalt eller er det greit om jeg bretter det sammen mon tro???? puuh....jaja, må vel begynne med veske nå;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6306322-helsekort-for-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brettet mitt så det ble en fjerdedel så stort sist jeg. Hadde det i en liten plastlomme. for da bevarer du det bedre. Ble ganske slitt etterhvert, he he. Har ikke fått enda jeg. Skal ikke til legen før midten av neste måned! Leenge til. Vil så gjerne høre hjertelyden. Det er kun på slutten at du skal bære med deg skjemaet over alt, fordi det er viktig at du har dette med til sykehuset når du skal føde. Men det går sikkert helt freit og føde uten at du har papirene dine også, men du letter arbeidet for helsepersonalet med å ha det med. Da slipper de å lete etter viktig info i journalen din.

Tror heller ikke at du trenger å begynne med veske:-)

Hei!

Jeg fikk beskjed om å ha det med meg hele tiden nå også jeg, siden det ikke synes at jeg er gravid... Hvis det skulle skje noe, så vil folk se at jeg er gravid og at står det en del informasjon der. Men blir jo til at jeg legger det her og der så er visst ikke alltid med :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...