Gå til innhold

Flere som har opplevd å måtte klippes opp igjen etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Jeg venter på å få time for å bli reparert etter feilsying etter fødsel i juni. Er selvsagt svært trist over det for var veldig opptatt av å forebygge revning før fødsel. Men jeg måtte klippes da gutten stod fast og fikk lav puls. Så her går jeg, uten å ha hatt sex på 4mnd, blir vel 3 mnd til neste gag igjen. Må jo gro igjen etter operasjonen. Og jeg regnes ikke som førsteprioritert pasient. Tar vel tid å få time da.

Kan man saksøke sykehuset for forringet livskvalitet og ekstra psykisk påkjenning.

Ble altså sydd foor stramt igjen.

Er nysgjerrig på om der er flere med samme opplevelse.

Fru Strert

Fortsetter under...

Hei du,kjipe greier.Sliter med noe av det samme. Og ja det tar knekken på sexliv og selvfølelse. Fødte for snart 15 mnd siden og ble ved feil ikke oppdaget av hele rompemuskelen røyk. Etter masse luft og lekasje, måtte jeg operere for en svingterskade/ eller totalruptur da lillegutt var 3,5mnd. Et helvete og ha så vondt og ikke kunne ta deg av sønnen sin.(forbud mot løft i 2mnd) Har gått til fysio ett år uten fullstendig resultater og må nå operere hele rompa pluss mellomkjøtt på nyttt. Er nå sykemeldt pga av lekasje,mest luft. Og venter og venter på denne helvetes operasjon som hele tiden blir utsatt. Og vet at livet blir surt nok et halvt år etter operasjon, og isolert i 3mnd. I tillegg har de ingen garanti for at den blir vellykket denne gangen heller. og ikke kan jeg føde igjen. Krysser fingre for at forholdet klarer seg i 2 år uten så og si sex.Livet er kjipt og jeg går til psykolog og har søkt ertatning til NPE. Vurder det du også,iallefall tenk på det;-)

Huff det var ikke meningen å ta så av. Men håper det blir litt lettere for deg og anbefaler at du tar knipeøvelser. Kanskje en trøst at man ikke er alene.Du må ha lykke til!!

Dessverre bitter!! og velger anonym denne gang,hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...