Gå til innhold

Til kaa 82 og dere andre positive her inne!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gled dere til 2.tri, ikke denne diskusjonen dag etter dag, de drit liksom litt mer i hva andre gjør i sine liv, så gled dere: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja jeg teller dager, bare 5 igjenn nå så er jeg klar for 2.tri!! JIPPI:)

 

Tror det beste er å bare overse alle slike dumme, kjipe innlegg;) prøve å lage nye inlegg å svare på de "ikke krangle" inleggene så krangle inleggene skal bli puffet ut av siden... men kan virke som en "never ending job";)

 

Men om alle hadde gjort det hadde dette blitt en mye kosligere plass å være for oss alle:)

 

Men nå er jo ikke værden perfekt heller da, så vi får bare leve med krangling og kritisering;) Og heller prøve å skape litt glede her inne:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo men det som er "dumt" (-ikke misforst altså, ønsker ikke at det skal gå galt med noen)

er at alle her inne etterhvert vil gå over til 2. tri og da er jeg redd at vi vil få de samme problemene der etterhvert...

 

rose 9+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så mangen som gidd gi noen respons på det uansett, hva er vitsen, noen røyker noen ikke, det blir jo bare en eviglang diskusjon. Velkommen etter: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke "problemet" er like omfattende på 2.tri. da er liksom mange flere av de som er der "gamle" bimmere. Derimot så kommer det nye bimmere hele tiden her inne på 1 tri.

 

Tror man lærer seg å overse litt mer av de teite innleggene etterhvert som man får litt fartstid her inne, ingen gidder å diskutere fx røyking for 7 gang liksom, iallefall ikke jeg;). Og også det at her stadig kommer nye gjør at de samme diskusjonene går igjenn og igjenn, da det alltid er nye som tar tak i det og hisser seg opp...for de har jo ikke diskutert det før;) Slik er de bare.

 

Derimot så tror jeg ikke 2 tri er problemfritt heller;) har nok sine kjepphester det og;) men blir godt med litt andre tema... til en forandring:)

 

men foreløblig så skal jeg nyte de siste dagene her inne, er jo mange koslige og greie gravide her og:) og håper alle kommer over til 2 tri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei

 

jeg betegner meg selv om en ganske positiv person, så jeg later iallfall som om dette innlegget er til meg

 

 

og ja,.. jeg gleder meg til å komme til 2.tri av mange forskjellige grunner.. også fordi at da kan vi kanskje ikke bekymre oss så mye her inne:-)

 

lykke til alle dere som går dit før meg.. jeg kommer løpende etter er 9+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg henger meg på her også som positiv!!! Hihi :)

Går vel over til 2. tri om litt over en uke. Er 11+3, går man over når man er 13+0???

Gleder meg ihvertfall til å bekymre meg over andre ting enn SA og MA og alt det der man leser mye om her inne... Må si man kan jo bli litt paranoid av å være her for mye, men ikke noe negativt om de i 1. tri.. Det er jo derfor forumet er her!

Men, JA, skal bli deilig å komme over !!! Begynne å tenke på navn og diverse...

Noen som har bestemt seg allerede??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går over i andre tri 12+0 Altså den dagen du har gått din siste dag i uke 12:)

 

vi har faktisk lik termin;) 4 apri;) jeg har og 11+3 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi har bestemt oss (egentlig visst det i flere år da, men..). Hvis det blir gutt skal han hete Noah, og jente har vi ikke helt bestemt oss men syns Leah er fint, men blir jo litt like da så får se.

 

Går snart over jeg og, 11+1 så vi er ganske likt. Tror det er når du er 13+0 man går over ja:-)

 

Jeg gleder meg enormt til å komme videre..Syns det har vært j... mye krangling og uhyggelige meldinger her i det siste. Og diskusjoner på et lavt nivå som jeg faktisk ikke gidder engasjere meg i..Men folk må gjerne bruke tid på det hvis de har så lite annet å fylle tiden med.......

 

Dere da?funnet navn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her på en stund, jeg heller... Syns det er litt kranglete innlegg, ja...

Men DETTE var jo et hyggelig innlegg!!! :))

Har ikke funnet navn enda, syns det er vanskelig denne gangen. Med datteren min var det ikke tvil! Fant et fint navn i en dødsannonse... eeh.. ;)

Og så blir jo jeg og samboeren aldri enig!! Får vel trekke lodd eller noe... hehe

 

Kaa82, er ikke du også fra Bergen?? Ja, jeg har termin 4. april!!!! Og fra Bergen...

Men da går jo vi over til 2. tri om 4 dager?!?!? Oiii!!! :)))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så gøy da;) da kan vi lage et slikt bim treff om litt:) gøy med folk med samme termin:) Jepp ikke mange dagene til vi er klar for 2 tri:) Alltid gøy med forandring:)

 

 

Vi har tenkt en del på navn, men det dukker stadig opp nye spennede navn;) har heldigvis god tid til å tenke på ennda... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare takke Anonym HI for dette innlegget:)

 

You made my day:)

 

Er mye lettere å fortsette å være positiv å glad når man vet at noen faktisk legger merke til det:)

 

TAKK:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...