Spira Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Endelig kan jeg puste litt ut, og juble litt av glede! Hadde negativ hjemmetest på dag 14, men positiv blodprøve hcg 37. På dag 18 viste hcg 427 og dag 20 (i dag) viste den 933!!! Dermed har stigningen vært superfin, så nå håper jeg det virkelig går veien. Mye er jo usikkert i lang tid fremover, men det har jeg tenkt å prøve å ikke tenke så mye på nå. Gleder meg til UL om to uker, det blir den neste terskelen. Dette har jeg ventet på i mer enn 6 år, så nå vil jeg prøve å nyte at jeg endelig er gravid! Kan ikke gå rundt å tenke det verste. Er bare så evig takknemlig for at det finnes en fantastisk finsk kvinne som har vært så barmhjertig og donert egg til meg!!!! Til alle dere som ikke har lykkes enda, ikke gi opp! Stor klem fra
VeNi Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Så deilig å lese... Gratulerer masse med en litt tryggere følelse. Nyt dagene som kommer og tenk positivt :-) Du har mye å glede deg over ! Har selv familie som har benyttet donor. Det resulterte i to nydelige tvilling gutter, som jeg bare elsker å være sammen med (7 mnd gamle). Etter utrolig mange positive resultater her på siden nå, så er jeg urolig for at positiv prosenten er i ferd med å bli brukt opp :-) Skal ta blodprøve på fredag, og teller timer og kjenner etter symptomer. Er super frustrert, og nervøs for at resultatet blir negativt. Trodde jeg var forberedt på det, men... Uansett så gleder jeg meg over alle positive svar og gryende graviditeter her inne. Lykke til videre Spira m/spire. Mange godklemmer fra meg som håper på å komme etter...
Smilet:) Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Ja godt det finnes hjelp for oss som ikkje lykkes på naturmetoden sier eg!!! Godt at hcgèn når stadig nye høyder! Var sjølv og tok blodprøve i dag, og må si eg er spent på resultatet! CB digital idag, var ihvertfall positiv:) Skjønner godt du gleder deg til UL, det gjør eg og! Se et hjerta banke å slå har vært ein drøm aaaaaaaaaltfor lenge:) Tvi tvi Spira!
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 HURRRRAAAAAAA! kos deg, og lykke til klem
Mia_I Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Gratulerer, og kos deg med magen! Ingen vits i å tenke det verste - mye bedre å kose seg :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Såå flott, kjempeglad på dine vegne.. lykke til og jeg krysser alt for at det går bra... klem
nusse 77 Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 grattis:-)))))) ønsker deg lykke til vidre og kos deg massssse,det fortjener du.0) klem
Snooopi Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 GRATULERER! Det er så fantastisk å lese! mange klemmer fra
finetine Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Så herlig Spira. Gratulerer ) Det her innlegget beviser jo bare hvorfor eggdonasjon skulle vært lovlig i Norge- nydelig:o)..................... Lykke, lykke til i tiden fremover!
Tinkelvink Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Gratulerer så masse, Spira :-) Veldig koselig nyhet, og kjempefortjent.... Kos deg med voksende mage Klem
Ann-ch. Skrevet 14. september 2006 #12 Skrevet 14. september 2006 Gratulerer Spira! Du skal se at dette går helt fint. Prøv å kos deg så godt du kan. Om få mnd sitter du med et lite nurk i armene:-) Lykke til videre. Klem fra
elly belly Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 Virkelig godt å lese! Gratulerer så mye og lykke til videre. )
Paddelora Skrevet 14. september 2006 #14 Skrevet 14. september 2006 Er så deilig å høre Spira!!!!! Masse klemmer og lykkeønskninger fra
Brumm Skrevet 14. september 2006 #15 Skrevet 14. september 2006 Gratulerer så masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så deilig. Må jo ha vært nervepirrende dager for deg.... Godt å se at det er håp, selv med neg test på dag 14:o) Masse masse lykke til! Blir spennende med ul! Skal følge med å se:o) Klemmer
NyttKnøtt? Skrevet 14. september 2006 #16 Skrevet 14. september 2006 Hei Spira!! Gratulerer med masse økt Hcg... Dette går rette veien. Denne gangen er det din tur :-) Lykke til på Ul om to uker, etter den slapper du nok bedre av. Kos deg masse videre som en gravid flott jente :-) Tvi tvi videre Klem fra
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 14. september 2006 #17 Skrevet 14. september 2006 Hurra !Hurra! Gratulerer,og lykke til !
UngVoksen-over termin Skrevet 15. september 2006 #19 Skrevet 15. september 2006 ååå gratulerer!!! Så fantastisk!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 15. september 2006 #20 Skrevet 15. september 2006 FANTASTISK! Verken mer eller mindere:-) Gjør nok som deg etter hvert jeg og, stikker til Finland og får meg donor- egg. "Rare" egg skal ikke stoppe denne jenta! Håper du får et fint svangerskap, ønsker deg massse lykke til videre:-) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå