Gå til innhold

må bare klage litt...

Sørland-snuppa

Anbefalte innlegg

huff og huff...

jeg er så fryktelig kvalm hele tiden og blir bare værre får hver dag som går føler jeg.er kvalm og spyr hver morgen .jeg brekker meg hele tiden og det er helt grusomt.blir kvalm når jeg spiser mat og blir kvalm hvis jeg blir sulten.jeg er ekstermt kvalm på kvelden og helt til jeg har sovnet.er egentlig kvalm hele døynet.jeg blør neseblod veldig ofte om morgenen og er mye svimmel.

jeg har prøvd og spise og drikke alt mulig rart for og se hva jeg kan spise uten og bli kvalm av maten men blir dorlig av alt.på jobb bare ler de av meg for jeg spiser så mye rart i pausen.salte kjeks er det beste faktisk. jeg er 10 ganger så dorlig nå en jeg var med jentungen min.

men nå har jeg vert på tilig ultralyd og sett at det er to der.

jeg skulle ha vert tilbake på mandag som var for og se om det var hjertebank i begge og om begge hadde vokst for det var forskjellig størrelse på de, men den timen ble avlyst og fikk time dagen etterpå,men den ble også avlyst og må nå vente 19.09(burstagen min). veldig frustreranes og ikke få noe orgentlig svar om jeg venter en eller to.

ja ja. måtte bare få ut noe av fortvilesen min. har ikke så lyst til plage de rundt meg så mye med dette.

men to ting er jo positivt. jeg er ikke så fryktelig trøtt lengere og jeg begynner og kjenne en liten kul nederst i magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kjenner meg igjen. Jeg spiser masse rart på jobb. Må spise hele tiden for å unngå kvalmen. Blir mye sukker gitt. Men ser ut til at salt kjeks og potetgull og ingefærvann hjelper best på meg. Er helt desperat, vil ikke være den "svake" på jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...