januarbarna? Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Trenger tips for å kjøpe brukt vogn. Har termin på storesøster sin toårsdag, og hun trenger vogn å sove i i barnehagen. Tenkte å kjøpe en brukt, gjerne gammel bagvogn, for å ha stående i barnehagen, og ta kombivognen hjem. Noen som har gode råd om hvilken vogn jeg bør se etter? (Går ut ifra at reine bagvogner har større bag enn kombivogner?)
LegallyBlond Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Du kan satse på en dansk bagvogn, de er beregna til å sove i til iallefall 2 år. Tror de fleste er 95-97 cm lange. Står en artikkel om det her inne et sted, under utstyrsguiden: http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/utstyrsguiden Under Simo 233 – den romslige dansken. Carena har rimelige nye, rundt 2000 kr (+ norsk mums 25 % og frakt) på denne siden: http://www.babysamesbjerg.dk/shop/default.asp?SetLng=1 Inn på vogner, så inn på barnevogner, så andre mærker. Der skal den stå, carena standard
LegallyBlond Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Ellers har simo de lengste norske bagvogner, ca. 80 cm tror jeg. Simo champion sportsvogn har 104 cm liggelengde. Den kan jo være ok å ha som trille og.
katoes Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Har kjøpt Emmaljunge Edge Duo. Den har veldig stor bag. Vet dessverre ikke måla.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 emmaljunga duo edge er 80 cm lang i bagdelen
Mamma til godjenta & lillebror Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Hvorfor ha en 2 åring i en bagvogn? Ser i småbarnsavdelingen der dattera mi går, at alle de små (1-2 åringer) sover i sportsvogner, også vinterstid (med voksiposer e.l. i). Jeg ville aldri brukt bagvogn til min 2 åring, hun liker å gå oppi og utav vogna selv (det lille hun bruker av vogn da...) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå