Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg har skikkelig vondt i ryggen om dagen, og er 10 uker og 3 dager på vei. Synes selv at jeg har begynt å få litt mage, men tror det bare er jeg og mannen min som ser det enda. Puppene vokser seg større for hver dag som går, så kanskje det er en sammenheng her med at jeg har vondt i ryggen. Hadde i alle fall så vondt at jeg ble sykmeldt. ikke så morsomt når det enda er så tidlig i svangerskapet. Og så kommer det noen ganger stikkende smerter på høyre side av magen min. Er litt urolig... Noen som kan fortelle meg at det er normalt eller få meg til å slappe av??? Har hrt om så mange som mister barnet sitt fr uke tolv, og jeg vil ikke være en av de... Har så lyst på dette barnet! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6305426-smerter-i-ryggen-allerede-og-stikkende-smerter-p%C3%A5-h%C3%B8yere-side-normalt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 Stikkingen er sikkert livmoren som vokser. Båndene som livmoren henger i blir jo strukket. Det er ikke farlig. Jeg kjenner også det. Har også til tider ryggsmerter, og bekkenet mitt er ikke helt bra (Sikkert pga det kun er 10 mndr siden jeg fødte sist). Varierer fra dag til dag. Har også mensmurringer av og til, men jeg tar det som et positivt tegn på at ting utvikler seg. Er også redd for å miste, tenker tanker hver eneste dag. Men vi kan ikke annet enn å håpe, og krysse fingrene for at alt går bra og at vi føder en frisk og fin liten baby i april:-) Ps. Det med sykemelding.. Forstår at det ikke er gøy. Jeg var 4,5 mndr på vei sist da jeg ble sykemelt. Jeg presset meg selv til å kun være 30% sm, selv om legen mente jeg skulle være 100%. Det varte 3 uker... Legen hadde rett. Kommer ikke til å gjøre det samme denne gang. Har ingenting igjen for det, man blir bare verre av å presse seg. Men å være sykemeldt er jo ikke morsomt, enig i det. Håper du blir bedre, det kan jo være:-) Lykke til:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6305426-smerter-i-ryggen-allerede-og-stikkende-smerter-p%C3%A5-h%C3%B8yere-side-normalt/#findComment-6307380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Del Skrevet 13. september 2006 Skjønner så godt hvordan du har det, har selv hatt smerter i rygg og mageområdet. (Skrev om det i en annen tråd). Slitsomt når man ikke vet hva som er normalt, spesielt dersom det er første gang som det er for meg. Har liksom ikke noe å sammenligne med! Tror det er bra å ta murringer og litt ryggvondt som et tegn på at ting skjer og utvikler seg, selv om jeg såklart også er redd for at noe skal gå galt. Å tenke positivt er imidlertid viktig, vi får satse og håpe på at når vi er flere som kjenner lignende symptomer er det sikkert normalt. Legen min sa også, at spesielt første gang du er gravid er det normalt å kjenne en del - ting har tross alt aldri utvidet seg før. Krysser fingre for at vi alle får friske og sterke aprilbabyer :-) Klem til dere fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6305426-smerter-i-ryggen-allerede-og-stikkende-smerter-p%C3%A5-h%C3%B8yere-side-normalt/#findComment-6309270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå