miri@m Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 hei hei..i dag har vi vært på 3d ultralyd.gikk litt mer opp for meg nå.
miri@m Skrevet 13. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2006 fortsetter bare på det jeg skulle skrive jeg.... vi fikk se at alt er i skjønneste orden,termin ble flyttet en uke frem,jippi.. det kunne se ut som at vi venter en liten gutt[har 2 jenter fra før] vi fikk utrolig flotte bilder med oss hjem. er så glad jeg nå..endelig fortalt det til familien,og de ble kjempe glade..
carmen221 Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 gratulere, det var kjekt for dere=) kunne de se kjønnet i uke 15?? Jeg skal også på ul i uke 15,lurer på om vi kan se noe da...
miri@m Skrevet 13. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2006 vi så en stor knopp først,så sa han at han var 60% sikker på gutt,men lengre uti undesøkelsen ble han bare mer å mer sikker på "snoppen". så vi får bare krysse fingrene på at han har rett..tar han feil,blir vi like glade...
selfangerkjerringa Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Hm. jeg var på rutine-ul i det som viste seg å være ca uke 16 (hadde ikke peiling på termin så vi måtte bare prøve en dato), og fikk beskjed om at jeg måtte komme tilbake tre uker fordi det var for tidlig å få satt termin i uke 16...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå