Sørland-snuppa Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 hei. nå har jeg ikke vært her på noen dager, og føler jeg har gått glipp av masse. jeg føler jeg bare ser nye navn her og ingen kjente. så lurer på hvem som er her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 jeg er her, gidder bare ikke å svare på de teite inleggene om røyking som har vært oppe 1000 ganger før... så har ikke vært så aktiv siste dagene;) men jeg er her;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma i aprli Skrevet 13. september 2006 #3 Del Skrevet 13. september 2006 er her jeg også. er ikkje så veldig ofte innpå her.... men no er jeg her =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #4 Del Skrevet 13. september 2006 hvor gammel er du ung mor??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi med to gutter + spire Skrevet 13. september 2006 #5 Del Skrevet 13. september 2006 Hei! Er her jeg også! Ikke mye som har skjedd her, annet en mye diskusjoner og krangling..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 13. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 13. september 2006 ja nå har jeg ikke lest så mye på inleggene,men har kjønt at det har vert mye kranglig her inne. jeg kjønner ikke at folk gidder.uansett hva det er.kan de heller ikke bare la være og svare.så kjønner vel kanske folk at ingen gidder og lese eller svare på inleggene de sine og kansje kutter ut. jeg gidder ivertfall ikke og la meg bli så provorsert at jeg bare må begynne og diskutere,det blir for dumt. jeg er foresten 24 til tirstag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. september 2006 #7 Del Skrevet 13. september 2006 Hei ung mor! Samme alder som meg du da, blir 24 i oktober. Var innom forumet ung og gravid i sted, siden jeg føler meg rimelig ung. Men det var en bummert du, hehe alle der var jo rundt 15-19, så blir her jeg Når har du termin da? Barn fra før? Lei masse av diskusjonene her inne jeg også, derfor er jeg mest på skravle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 13. september 2006 #8 Del Skrevet 13. september 2006 jeg er og 24:) synest det er en fin alder å få barn på jeg:) akkurat passe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 13. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 13. september 2006 jeg er ikke helt sikker på terminen min. trodde jeg var i min 8 uke nå og hadde terminen 1 mai. men på sykehuset mente de bare at jeg bare skal være i min 6 uke nå.men skal på ul til tirstag og håper de kan se det litt mere nøye da. jeg har ei datter som blir 5år 17 oktober. gleder meg til og kan si til hun at hun skal bli storesøster (kansje til to). hun har mast mye på og bli storesøster.men venter til 12 uker er gått.eller til magen begynner og vises godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. september 2006 #10 Del Skrevet 13. september 2006 jeg er her også, -hvis du kjenner igjen meg.... men er veldig lite aktiv for tiden da jeg synes det er for mye klaging og sutrning om livsstil til andre. Fatter ikke at folk orker å bruke såååååå mye energi på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. september 2006 #11 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg trodde også jeg var i uke 8, men vart satt noen dager tilbake på ul i dag så fikk ny termin, 1.mai. Har ei datter på 4 år, vi har fortalt det til henne pga at jeg er sååå dårlig. Hun ble kjempeglad og spør masse om hva som skal skje og alt det der. Vil du forresten snakke på msn? Artig med noen på sin egen alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 13. september 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 13. september 2006 ja det hadde vert kjempe koselig malin82. men kan du sende meg adr din da.så kan jeg legge deg inn. jeg er ikke helt sikker på hva adr min er.jeg bruker ikke den som email adressen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 13. september 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 13. september 2006 ja jeg kjenner igjen navnet ditt rose-2 barnsmor i april. nei er ikke så mye her jeg heller fortiden.har vert ganske opptatt i det siste. jeg kan heller ikke forstå hvorfor folk gidder og sitter her inne og bruke tid på og krangle med andre. da hadde jeg heller funnet på noe annet fornuftig tror jeg. jeg sitter her for og dele gleden og graviditeten med andre.ikke så gøy for andre rundt meg og høre om alt jeg føler og tenker akkurat. jeg har svart en gang på det røykediskusjonen.sa bare hva jeg mente om folk som røyker.men ellers så holder jeg meg unna krangleungene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 13. september 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 13. september 2006 jeg har ikke sakt det til hun av min,men stakkar...hun tror jo jeg er syk hele tiden. og spør meg ver dag om jeg er syk i dag også. og når hun kommer i barnehagen, sier hun av og til at i dag har mamma spydd eller i dag er mamma syk. og når jeg henter hun, spør hun meg om jeg er syk enda. hehe,stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. september 2006 #15 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg ble så irritert i dag at jeg bare måtte lage et eget innlegg med overskriften Hvorfor skal DU bry deg med hva JEG gjør, og nå føler jeg at jeg er ferdig med mine uttalelser om den saken...Det var liskom punktumet for meg....menble så provosert over at enkelte mente røyking var barnemishandlig....-det kan da umulig være barnemishandling før det blir et barn...og det blir det jo ikke før det er levedykig utenfor livmoren..MEN nå skal jeg IKKKE begynne å diskutere det igjen...orker ikke bruke energi på det...kan heller bruke den energien på å rydde på kjøkkenet, men det orker jeg heller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. september 2006 #16 Del Skrevet 13. september 2006 Adressen min er [email protected], ganske avslørende med andre ord, men shit.. hehe. Vi valgte å fortelle det så tidlig pga av lilletupz var så fryktelig bekymret, og jeg mente at det var bedre for henne å vite at jeg ikke var syk syk, men syk pga bebisen. Hun var veldig bekymret en periode, så når hun fikk høre det lettet det henne litt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 13. september 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 13. september 2006 nei jeg er helt enig. det var i det inlegge med barnemishandling jeg svart på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 13. september 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 13. september 2006 ok. da skal jeg legge deg inn nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå