Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 hei. jeg har vært plaget med hodepine i noen dager no, noen andre som har hodepine?? jeg er 10+1 uker på vei.. skal til aromaterapi i morgen, gleder meg, det er godt.... =) kanskje det hjelper på hodepinen????? vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januar 2010 <3 Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 jeg har hatt hodepine noen dager. er vist normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi med to gutter + spire Skrevet 13. september 2006 #3 Del Skrevet 13. september 2006 hei! I starten hadde jeg vondt i hodet! Men den siste uken har det blitt mye verre! Hatt så vondt at jeg kaster opp, og må bare ligge i ett mørkt rom! Kjennes ut som bihulebetennelse... men er ikke det! Kontaktet lege, og dette er ikke normalt! Kan da enten være høyt blodtrykk, hoy blodprosent eller migrene, som legen tror er midt tillfelle! Har alldrig hatt det før,,,,, så disse hormonene tar med seg mye rart! Så hvis du er skikkelig plaget, mere en vanelig, hadde jeg kontaktet lege! Jeg er nå blitt sykemeldt foreløpig en uke...... og skal ta det med ro! Lykke til, og legen sa at det er lov og ta en paracet av og til! Gjør ingen skade på barnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå