Gå til innhold

God stemning her nå, masse morsomme innlegg

Anbefalte innlegg

Det har vært veldig hyggelig på sidene i det siste, det er en og annen slenger fra anonyme, men de setter vi raskt på plass...

Og noen fantastiske historier, selvom jeg synes veldig synd på den desperate 20 år gamle mannen som plutselig hadde to barn på gang, en med ekssamboer og en med ei lesbisk dame, var det en fantastisk historie. Og den litt tørre kommentaren, - "hun sa hun gikk på p-piller" En våken bimmer var raskt ute med logisk spm: - hvorfor skal en lesbisk dame gå på p-piller.. He,he...

Også hun som spurte en litt sextrøtt mann - Tror du jeg er Jomfru Maria?

Fint at vi har et litt skrått blikk på det med symptomer også. Vi som har vært her en stund vet jo at man har de fleste symptomene hver pp. Litt sånn selvpåført psykisk terror rett og slett.

Det er så mye hyggelige å gå inn her nå, og det virker som om de nye leser litt før de spør: Jeg hadde EL i går, og er kvalm i dag. Er jeg gravid? He, he... been there done that, jeg også de første pp...

Jeg vet ganske sikkert denne måneden at jeg ikke er gravid, og tar det som en pausemåned. Men bimmingen er jeg blitt litt hektet på.

Takk og takk for god og positiv stemning. Vi får prøve å holde på den!!

Og når verden er slem mot oss, så kan vi bimme og brumme litt også blir det nye muligheter neste måned.

Fortsetter under...

Heheh.. Ja, kjekt å ha en fin tone! Anonyme trenger vi jo ikke akkurat bry oss så mye om da... Ha en fin kveld!!! Nå skal bare lillegutt i seng og så er det enda en tur ut i det NYDELIGE været!!! Tenk, sommer enda!!! ;) Livet er bra!!!

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...