Gå til innhold

November: DINAMAMMA


lykkelig32

Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Lurte på om du hadde ei fin helg om om du er i bra form??

 

Har det bra eg.. Bekkenet er bedre så no skal eg begynne å gå litt turer om formiddagene..

snax:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan=)

 

Jo takk, hadde ei kjempebra helg:)

Tok med svigers til Trondheim på fredag, men Nidarosdomen hadde seff stengt for publikum da vi kom litt utpå ettermiddagen.. Typisk, de hadde jo så lyst til å se den. Men de fikk beundre arkitekturen fra utsida da..;) Hehe.

 

På søndag tok jeg dem med på Stiklestad (slaget i år 1030, you know..). Og der var det tilfeldigvis familiedag (visste ikke at det "skjedde" noe der før vi kom dit), så det var jo liv i disse små bygningene rundt omkring; en smed som smidde på gamlemetoden, noen som kokte såpe (laget av skikkelig dyrefett og salmiakk) i stor gryte, baker som bakte kringle i stengrue, kaffeteria med hjemmebakst osv.

Samt noen gamledagse aktiviteter for barna.

Var jo skikkelig koslig!

 

Så du har Trønderkjæreste ja? Ikke så lite fornuftig det shøh:P

Er dere en del i Trondheim da kanskje?

Lenge siden han flyttet ned da?

Vi får danne en liten Trønderbataljon på øya etterhvert, hehe.

Har truffet på et par trøndere til der, så jeg vet de finnes..:D

 

Så godt at bekkenet er blitt bedre da, det er vel noen uker igjen enda..

Begynner å tenke litt på fødsel jeg nå (fødte jo 6 uker for tidlig sist), men håper han holder seg inn til etter den 17. oktober i alle fall, for jeg skal begynne med en stor-oppgave (avsluttende prosjekt) i det ene faget jeg har nå, hehe.

Dersom han kommer noen lunde til termin, dvs et par dager pluss/minus (termin 5.nov), er det gode sjangser for at jeg får til å fullføre de fleste av fagene jeg har før jul..

 

Hva med deg, jobbet du på skole?

Hvilke(t) trinn?

 

Ble langt brev dette..:)

 

See ya=)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Litt treg m å svare..

 

Min kjære har bodd her siden han var 8 så han blitt litt utvannet ja..

Vi er ik så ofte i tr.heim, var en tur til Ørlandet i fjor sommer og en tur til tr.h by i okt i fjor.. men hadde planer å besøke sambo sin pappa som bor i Klæbu i høst,

Ellers er eg fortsatt sykemeldt fra ass jobben. Var i forskjellige klasser i barneskolen.

 

Håper inderlig du får bære babyen i magen lengst mulig, vet de hvorfor du fikk før sist? Har jordmor/lege noe tanker om fødselen?

 

Lykke til! leste på min side at det er bare 69 dager igjen.. Går fort no syntes jeg:):)

 

see j:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...