Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 Etternavnet er nokså kort, norsk og begynner på S... Liam Leonard Emil Morgan Snorre Ådne På forhånd tuusen takk! Dette er vanskelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 1) Snorre 2) Ådne 3) Leonard 4) Emil 5) Liam 6) Morgan Snorre er et kult navn : ) Men du har flere gode alternativer her, så vil ikke forvirre deg med flere forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 Når etternavnet er kort, bør kanskje fornavnet være litt lenger? Hvis etternavnet har bare èn stavelse, syns jeg Leonard er finest. Hvis gutten senere syns det er for "uhåndterlig", kan han jo kalles Leo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #4 Del Skrevet 14. september 2006 emil leonard liam morgan ådne snorre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #5 Del Skrevet 14. september 2006 1. Leonard Resten var ikke i min smak...Emil er ok, men litt tamt...Liam forbinder jeg med en ire, eller Liam Gallagher i Oasis...Morgan med ....Andersen, Snorre og Ådne er av de mindre fine norrøne navn. Men bare min mening. Gå med magefølelsen! :-) Alternativ: Sigurd, Viktor, Emrik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mine <3<3<3 Skrevet 16. september 2006 #6 Del Skrevet 16. september 2006 1. Liam 2. Leonard 3. Emil 4. Ådne 5. Morgan 6. Snorre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 16. september 2006 #7 Del Skrevet 16. september 2006 1. Emil 2. Ådne 3. Liam 4. Snorre 5. Morgan 6. Leonard ellers synes jeg det var et fint forslag over her; Sigurd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magda73 Skrevet 17. september 2006 #8 Del Skrevet 17. september 2006 Disse er disket: Liam - ikke med mindre dere har irske aner (selv om det er popis) Leonard - jeg vil nok også lete etter unorske aner Morgan - for meg er dette et av de fremste harrynavnene - sorry Rangering: Emil Snorre Ådne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. september 2006 #9 Del Skrevet 18. september 2006 1.Liam 2.Morgan 3.Emil 4.Leonard 5.Snorre 6.Ådne Syns og at disse navnene e fine Isak Samuel Sokrates Elias Patrick Espen Mathias Aleksander Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 18. september 2006 #10 Del Skrevet 18. september 2006 Likte bare Emil og Snorre, til nøds Ådne. Morgan er verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma:) Skrevet 19. september 2006 #11 Del Skrevet 19. september 2006 Emil Ådne Morgan Snorre Leonard Liam Lykke til!Vanskelig å velge navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #12 Del Skrevet 19. september 2006 1. Ådne 2. Emil Resten liker jeg ikke i det hele tatt. Snorre fint, men lei navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå