Gå til innhold

Får ikkje sove i eit varmt soverom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Soving er omtrent det viktigaste eg gjere no. eta og sova. og mannen må jo forstå det.

Problemet mitt er at kjerasten min liker å ha det varmt på soverommet, mens eg elsker å ha det kaldt og godt med vindauget ope, nok av surstoff og greier og greier. Klarer ikkje sånn sjukehus-varme.Han har dundyne over seg og har berre eit laken fordi eg er so varm.

Og no seier han at når barnet kjeme so skal me absolutt ha det varmt på soverommet, for det er best for beibien. fy faen, eg fekk heilt fnatt og me hadde ein stor krangel om dette. Nokon som har noko formeining om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefalt temp på soverommet til den lille ligger på rundt 15-17 grader.

Ikke under 12 ca,og ikke noe særlig over 18-19

Skrevet

å takk, å takk, den informasjonen skal eg ta med meg. 15 til 17 er jo god temperatur å sova i. Kor kjeme forresten opplysningane frå?

Skrevet

Holder med deg her, jeg liker også et kaldt og godt soverom og har vinduet oppe året rundt. Det har barna mine hatt også. Er ikke bra for babyen å ha det for varmt heller. Heller litt kaldt og en ullnattdress på seg i tilfelle den sparker av dyna.Lufta blir friskere å puste i også.

tror vi har lett for å ha det for varmt for de små, både påkledning o.l. Bare stellestedet er varmt og godt så...

Skrevet

Kan bare svare for meg selv...holder på og DAUE av varme jeg...så vinduet står oppe (helt oppe) hele dagen + natta.................

Skrevet

Hei,ikke meningen å bli anonym der oppe;O)

Vet du hva...jeg husker faktisk ikke hvor jeg har lest det....

Har ei jente på 17 mnd og mammatåke er sterke saker;O)

Men vet at jeg har fått beskjed om dette fra helsestasjonen + vært snakket mye om dette inne på DinBaby også.

Vi har også sovet mye med snuppa på rommet i førsten når det var bare 11 grader. HUn har hele tiden også ligget på et ullskinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...