Gå til innhold

Ny her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...har akkurat begynt å kikke litt på bim. Synes det er kjempe flott at det fins slike sider,det hjelper liksom litt å se at man ikke er helt alene...ikke bestandig like lett å prate med mannen om alt. Er i 3 pp,venter IKM på lørdag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hjertelig velkommen!

Ja, dette er et flott sted å spørre om "rare" ting en lurer på i forbindelse med prøving, og det kan jo være mye!

Er selv i min 3. pp etter SA, så nå krysser vi fingrene for at den sitter snart hos alle sammen!

Lykke til:)

Skrevet

Hei og velkommen :o) Alltid hyggelig med nye mennesker her inne! Håper det sitter en spire for deg snart!

Skrevet

Heisann!

Velkommen hit og lykke til med prøvingen :-)

Skrevet

Velkommen til oss. Her kan du snakke om alt du ikke vil eller ikke kan snakke med andre om.

Skrevet

Velkommen velkommen!

Her har jeg fått mange gode svar!!!!! Så bare spør! Du kommer garantert til å få et fornuftig svar!!

Skrevet

Velkommen : ) Jeg er i min 2. pp. Veldig spennende dette her.

Lykke til!

Skrevet

Velkommen og lykket til med prøvingen fra meg også ;) Dette er et koselig sted å henge til spira sitter... tror nesten jeg kommer til å savne her når jeg blir gravid igjen ;)

Skrevet

velkommen :)

jeg er i min 4pp og hadde IKM igår :) skal teste til fredag...

håper det sitter en spire hos deg snart da...

hvor er du fra forresten?

Skrevet

velkommen! Jeg er også ny her!

Har EL på fredag og første gang vi prøver nå..

Vi har en sønn på 3 år fra før av da!

Skrevet

Hei. Vi har ingen sammen,men min samboer har en sønn på 10 fra før. Han bor hos oss mest,så jeg nesten stemor på heltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...