Kosego&Lille'n Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg kan ta med meg mannen min da? Har ikke så lyst til å dra alene hvis det er noe galt med fosteret. Får vi med bilder? Jeg gleder meg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 13. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 13. september 2006 Det er forresten innvendig ultralyd. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 13. september 2006 #3 Del Skrevet 13. september 2006 er nok ingen problemer å ta med mannen:) Du får nok ta med hvem du vil! Ellers så får vel de fleste bilder, men tror det har hendt at noen ikke får, spørst litt på legen din. Noen er vist litt vansklelige;) Lykke til da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjaubeibi! Skrevet 13. september 2006 #4 Del Skrevet 13. september 2006 Hvor langt er dere på vei? Ta med mannen uansett! Det blir med en gang mer virkelig for dere begge, men tror spesielt for mannen som ikke kjenner forandringene i sin egen kropp - det å se den lille spiren med egne øyne gjør godt! Hadde med min kjære i uke 8, så en litt rar liten dinosaurbeibi hehe, men veldig fint å se hjertet som dunket, etter det gikk det virkelig opp for han hva som var i ferd med å skje Fikk tilbud å kjøpe bilder, men vi syntes det var litt tidlig ettersom det heller ikke lignet så veldig på en bebiss Men det er jo opp til enhver å bestemme selv om man vil. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 13. september 2006 Takk for svar og lykkeønskninger. ) Blir nok så jeg skal ta han med ja. Leste i brevet at jeg kunne ta med en person. I morgen er jeg 10+1. Ser den fremdeles ut som en dinosaurbaby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjaubeibi! Skrevet 13. september 2006 #6 Del Skrevet 13. september 2006 Hehe, ser sikkert mer ut som en ordentlig baby nå Jeg var faktisk på ul i gjen i dag pga smerter og en liten blødning, de mente jeg var 11+6 i dag og det så ut som en menneske baby :oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå