Gå til innhold

UKE 38-jentene... Presentasjonsrunde!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 22 år. hvert sammen med verdens beste gutt i snart 3år. Nå er vi enderlig klare til å få vår første, men det er jo ikke alltid så lett. Håper det skjer nå!!! Bare 2pp for meg. har ikm tirsdag 19.

lykke til alle sammen

Fortsetter under...

Ja så var det meg da:) Jeg er 22 år og gift med en herlig mann på 23 år- vært gift i litt over 2 år nå, men ingen beibi enda.:(.. vi har nettopp kjøpt oss et fint hus- men flere ledige soverom---så vi er sååå klare nå altså!

Jeg studerer og han er i full jobb.....

Som dere ser har vi prøvd en stund...for meg har det vært en evighet! Jeg vil nødig inn i 10 pp...så på mandag når jeg har IKM...vil jeg gjerne få en positiv graviditetstest takk:)

Hei!

Jeg er 25, han er 2,5 år eldre. Vi har en sønn på 16 mnd, og synes tiden er inne for å tenke på søsken.

Sambo er i full jobb, jeg er student. Bor rett utenfor Bergen.

Slutta på pillen i juli, er i 2 pp nå. Har god tid, så stresser ikke så mye enda. Tar det litt som det kommer. Men blir litt stressa av å være her inne, så titter bare innom en gang innimellom :)

Har ikm 21.september om syklusen er som den skal.

Hei igjen jenter.

Er visst en 37 jente jeg. Tanta bestemte seg for å komme en uke for tidlig. Eller kanskje det er syklusen som begynner og rette på seg etter pilleslutt. Har hatt 40 dagers, men nå er den da nede i 33 dager. Håper den holder seg der eller går enda lenger ned.

Så det var hyggelig så lenge det varte ;-)

Lykke til alle sammen

Annonse

Heisann!

Er helt ny her jeg:) Er 25 år, gift med en super mann som også er 25. Sluttet med pilla i mai, men begynte ikke å prøve å bli gravide før denne mnd på grunn av ferie og at vi har begynt i veldig nye jobber begge to... (Et sabla slit dette med jobb og permisjon syns jeg... Men det er en annen diskusjon;) Hehe...) Siden det er første mnd vi prøver har jeg kanskje ikke det største håpet om at vi har klart det denne gangen (IKM 22. sept!), men det er lov å håpe at man har litt flaks. Har i grunnen hatt lyst på baby et par år nå, men høyere utdanning og jobbsøking har satt en stopper for det helt til jeg i våres "endelig" fant ut at det egentlig ikke skulle få styre mine planer om familie og baby;)

Lykke til alle sammen!!

Hei!

Er 32, snart33. Gift og har en gutt på 2 1/2 år og to hunder. Gikk på ovedfag da jeg ble gravid sist. Har ikke fått anledning til å fullføre siden.

Jeg har vært hjemme med sønnen min til nå i høst, han har nå begynt i barnehage. Skal finne meg noe å gjøre, jobb, eller kurs eller eget firma, vet ikke helt enda.

Har veldig lyst på tvillinger jeg da...var veldig tungt svangerskap og for meg hvertfall, jævlig fødsel. Klarte ikke å la være å begynne å grine hver gang jeg tenkte på det de første månedene. så har derfor hatt en lang vei å gå med meg selv for å bli klar for å bli gravid igjen. Men har så lyst på tre barn, og håper derfor på tvillinger denne gang.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...