Gå til innhold

Hipp hurra - da starter jeg uke 8

Anbefalte innlegg

Ny uke - ny blogg :)

Hei hei alle sammen...

Takker (Siri, Kjersti, Lurv, Tussi, Odrun, Gravid i Bodø og Aurora) for svar på forrgje innlegg.

Da var jeg kommet til uke 8. Begynner å komme inni disse ukene nå, vet at jeg har tullet med dem rundt om på BIM. Men idag er jeg altså uke 7+0 :)

Og terminen er fortsatt 010507.

Forrgje uke besto av kvalme, trøtthet og atter kvalme. Ble jo i senga i tre dager.

Men denne uka har jeg tvunget meg opp og kommet meg på jobb. Men ikke særlig lett å sitte å tenke foran en pc. Kunne ønske jeg hadde en rutine jobb akkurat nå hvor jeg bare trykket på en knapp og ikke trengte å tenke over det :)

Brukt mye energi på å ta knekken på kvalmen da. Ingefær tabeletter hjelper igrunnen ikke, men tør ikke la være å ta dem :) Jeg våkner alltid kl fem om morningen for å tisse (plagsomt), og da er jeg alltid kvalmen. Så da tar jeg på meg seabands også sovner jeg igjen, og er ikke altfor kvalmen når jeg våkner kl syv (snoozer frem til åtte...ups) Tror jeg kommer til å komme 1 time forseint på jobb resten av svangerskapet :) Men men går jo bare utover meg selv, må jo jobbe en time lenger. Som jeg da ikke klarer for trøttheten og kvalmen koser seg i kroppen hele dagen, så da blir det vel litt jobbing på lørdager eller søndager fremover :)

Jeg har da ikke klart å holde på hemmeligheten alene :) Så to venninner og ett vennepar har fått servert nyheten. Ene venninna har jo erklært seg selv for supertante allerede og nekter å bli kalt filletante. Kan bli forvirrende for ett barn det, når det finnes to ordentlige tanter. Men en kan jo aldri få for mangen tanter som vil sitte barnevakt :)

I helga fortalte jeg det til mine foreldre også.

Mor ble jo strålende fornøyd, jeg er så glad at jeg fortalte det til henne. Akkurat som det hjelper litt at mor synes synd på meg når jeg er så dårlig :) Får sånn minner fra når jeg var liten og kvalmen. Da fikk jeg alltid sove i mor sin seng og servert sitronbrus... Så kjekt det blir når jeg får liten baby som skal sove i sengen min :)

Far var jo bare herlig når jeg fortalte han. Kikket opp og ned på magen min, og med fortvilt stemme sa: "Men men du kan jo ikke bli det du ". Stakkars far tror vist fortsatt at jeg er den lille tulla på 12 år.

Jeg synes det var veldig kjekt å fortelle det til mine foreldre når de var hver for seg, for da fikk jeg jo fortelle det to ganger :)

Jeg har nå funnet ut at mormor er enegged tvilling, så da trenger jeg ikke tenke på om jeg har arvet noe tvilling gen.

Kos dere jenter!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6304752-hipp-hurra-da-starter-jeg-uke-8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

koslig å lese d dere skriver :) har lixom ikke så mye å fortelle jeg. får d lixom ikke ned p papiret.

men kjenner meg ijenn en del i d du skrev da. d med mor å sånn.

har ikke sagt d til venner ennå. kun besteforeldre å onkler å tanter....

men tror nok vennene mine finner ut av d før eller siden.

siden jeg har kuttet helt ut å spille fotball (var veldig aktiv før) å at jeg ikke er me på festene di lager til...der jeg også var en fast gjest... :)

så rart med d...allerede nå er livet begynnt å snu opp ned.

men kjekt med forandring i livet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...