LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 hvorfor er jeg så tørst heeele tiden?? whyyyy...blir gal..drikker masse vann men får sinnsykt med oppstøt og halsbrann av ingenting
*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10 Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg også....drikker vann hele tiden, våkner til og med på natta at jeg må drikke....akkurat som om kroppen ikke får nok.... Får ikke oppstøt og slikt, men mye dorenning
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jepp, jeg springer på do hele tiden, på grunn av at jeg drikker til tider enorme mengder vann... Men det er sunt da:)
Elvis_79 Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Jeg er også tørst hele hele tiden. Drikker masse farris og vann med sitron i. Sjekket hvor mye jeg faktisk drakk på en dag og det var nesten 4 liter, kan det virkelifg være normalt?
Tredje nurk underveis Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Har lest at gravide gjerne kan drikke opptil 4 liter vann om dagen ...
bollenr3 Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 det kan jo muligens være svangerskapsdiabetes hvis du er ekstremt tørst hele tiden.... men sansynligvis ikke... spør om å få tatt et blodsukker neste gang du er til kontroll.... bare for å sjekke lissom !
ventos Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Tror det er normalt sånn på slutten av svangerskapet jeg. Drikker mengder med vann om dagen jeg også, får liksom ikke slukket tørsten...men men, vann er sunt da:-)))
Lille Sprell og meg Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Ingenting er bedre enn at vi er flinke til å drikke vann. Selv drikker jeg sikkert 3 liter vann bare på jobben... og fint et par liter til når jeg kommer hjem.. Får liksom aldri nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå