*Vi blir 5* Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 ...finner ikke tråden fra i morres,til dere som måtte lure : var på sykehuset og alt var fint,når jeg kom på sykehuset begynte jeg å spy noe sinnsykt og legen kunne fort si at jeg rett og slett har spysyke typisk, men fikk ultralyd og full sjekk fordiom. Alt var fint Men de voldsomme smertene i underlivet var bekkenet visstnok,lille jenta graver hodet sitt nedi der og det gjør ganske vondt..Så da pustet jeg lettet ut og gikk å kjøpte skinnpose til jenta siden hun er så flink og frisk..hehe..Nå er jeg hjemme igjen å kaster opp en gang i timen,men skal tåle det! =) Takk for svarene i dag tidlig, fort for å bli VEL bekymret..godt å få råd fra noen!
Elvis_79 Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 det var godt å høre, håper du blir fort frisk...
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Så bra at alt var fint med jenta di da!!! Du blir sikkert fort frisk nå som du vet at jenta di har det bra:) god bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå