Gå til innhold

Det ble visst et stort og tydelig + (",)

Anbefalte innlegg

De siste dagene har vært litt mer spennende enn jeg hadde håpet på! Hver dag før IKM er jo nervepirrende, kommer spottetrollet, tante rød, eller kjenner jeg at jeg begynner å bli kvalm...

Men saken er den at jeg fikk greie på forrige dagen at tvillingsøsteren min skal ha baby, og det gjorde jo dagene bare enda lengre. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å teste før på fredag, men i dag tidlig kunne jeg ikke la være!

Så jeg listet meg opp litt over fem om morgenen, etter å ha ligget og vridd meg i mange timer, og fikk tisset en skvett, gjett om jeg ble glad! (Mannen ble kanskje ikke så glad med en hoppendes kone i senga så tidlig på morgenen...)

Så da er vi igang med en nye og spennende reise forann oss de neste månedene, og jeg har regnet ut at menstermin er fem dager etter søsterns!

Heng dere på jenter, håper vi får en STOR gjeng med maibebiser!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6303659-det-ble-visst-et-stort-og-tydelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk for det alle sammen! Det hadde tatt seg ut om vi ligger på fødestua samtidig (har forskjellig sykehus), og hyler til hverandre i mobilen! Vi har tvillinger i familien, så tenk om det kommer to sett tvillingpar på samme dag (",) Huff, håper virkelig ikke det...

Annonse

Gratulerer med svangerskapet. Så gøy at tvillingsøsteren din også er gravid samtidig med deg:-)

Jeg håper at jeg kommer over i 1. trimester om 2 uker, har eggløsning nå i disse dager. Jeg tror selve eggløsningen er i morgen. Jeg testet positiv EL i går og i dag, bruker å være siste positive på dag 17(som er i morgen). Jeg har iallfall mye slim denne perioden, og det tar jeg som positivt!

Lykke til vidre de neste 8 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...