Gå til innhold

Juni: Har ikke lyst å være hysterisk mor men...

Anbefalte innlegg

...Gutten min falt ner fra et klatrestativ i barnehagen idag. Det var ca 1 1/2 meter men heldigvis sand under.

Jeg spurte hvordan han falt ned og hvorfor han var oppe i stativet men det kunne ikke de ansette svare på. Jeg syns bare det er litt dumt at ikke de klarer å følge med på gutten. Han går jo litt men ute er han ikke akkurat kjapp, der går det for det meste i krabbing.

Nå har han blodutredelser og skrapemerken i ansikte:(

Syns bare det er dumt og håper detikke skjer igjen med det første

Fortsetter under...

Skjønner godt at du syns dette er skummelt - for det er det jo!

Men....selv jobber jeg i barnehage...og det er bare sånn at noen ganger klarer jeg ikke følge med på alle barna samtidig.....Barnehagene burde hatt mer bemanning - men loven og økonomien styrer!

Håper at gutten ikke kommer ut for flere uhell - og håper de stygge merkene går bort raskt! Heldigvis tåler de fleste en trøkk! God bedring :)

Ja, det er det jeg tenker.....de gjør jo sitt beste. Jobber selv i helsevesende og vet godt hva mangel på folk og travle hverdager vil si. Derfor tok jeg ikke det opp med barnehagen ,sa bare at det er sånt som skjer

Jeg vet jo ikke helt hvordan de jobber og organiserer seg da de er ute men i Elias sin gruppe er det 16 barn mellom 0-6 år og det er kun 3 barn under 2 år. Det er 4 voksne i den gruppen. Jeg trodde liksom at da var det lett å ha kontroll på de minste men , men....Uff, nei, får bare glemme det og gå til barnehagen med frisk mot imorgen:) De er jo så snille med ham og han stortrives der.

De sier at han må ha klatret opp selv. Det er noen trappetrinn opp så han har nok klart det men han må jo ha brukt litt tid.

Nå spyr han i tillegg så dette var kjekt:( Er nok ikke hjernerystelse for jeg har sett på ham at han har hatt vond i magen idag og mannen min spyr også!! Uffamej!

Annonse

Uff, jeg skjønner følelsen, og hadde nok fått den selv. Likevel så er det nok sånn som de andre sier her at det er sånn som kan skje. (Selv om jeg nok har en forventning om at dersom de minste barna slår seg så har i alle fall personalet sett det selv om de ikke klarte å forhindre det. Det er annerledes med de større barna - de løper jo mere rundt selv)

God bedring til mann og barn. Håper det blir med dette uhellet i barnehagen på en stund.

Men jeg synes du har rett til å spørre hvordan de organiserer dagene i bhg hvis du er bekymret! Dem i bhg må tåle å få sp.m. om det, og også tåle å revurdere sin organisering!!! Bhg skal oppdra i samråd med hjemmet :)

God bedring til dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...