Gå til innhold

September: Har alle født???

Anbefalte innlegg

Blir så misunnelig når jeg ser alle innleggene som kommer inn her, om at dere har født. Føler at det er bare meg igjen fra september-klubben!

Har termin om 6 dager, men er så innmari utålmodig nå.. Vil treffe babyen min! Vil ikke gå på overtid.. men slik er det vel med alle vil jeg tro.. Man får vel bare vente og se, til den lille har bestemt seg for å komme ut og hilse på! Er vel ikke stort man får gjort...

Lykke til alle dere som er igjen her fortsatt :)

Og gratulerer til alle dere som har født :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6303383-september-har-alle-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du er ikke alene!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeg har heller ikke født enda..Det er 4 dager til jeg har termin,men det virker ikke som denne beibisen min har tenkt seg noe sted.....SUKK!!

Det er lov å vere utolmodig nå,det er vertfall jeg.....Men det er nesten verst med alle som spørr og spørr....

Gratulerer alle som er ferdige,håper at det snart er min tur...og lykke til til alle oss som er ijenn....Det blir nok vår tur snart........Håper jeg.

:-)

En dag igjen til termin, og ingen tegn her heller! Hadde samme følelse som deg, ingen aktivitet på septemberklubben og kun jeg som ikke hadde født... Er det noen som vet hvordan det blir med kontroller når en går på overtid?

Annonse

Hei!

Nei har 4 og en halv dag igjen... Føler meg helt utrolig slapp og dårlig og lei. Men, men skal ikke klage, så lenge alt er bra med Lillemann. Utrolig godt å se flere i samme situasjon, blir litt mer utholdelig da. Vil også slenge meg på å ønske dere lykke til og gratulerer til dere som har født :-D.

Nei jeg har ikke født , føles ikke ut som jeg gjør det med det første heller. Føler meg i fin form. Jeg vil også hilse på jenta mi snart.....

Blir litt misunnelig jeg og men det er vel bare og vente og vente og vente, så skjer det vel noe snart får vi håpe.

Jeg har heller ikke født. Har termin i dag og håper noe skjer snart. Føler det er en hel haug som går og venter på at jeg skal føde, og selv er jeg blitt veldig klar de siste dagene. Nå kan jeg endelig si at jeg er LEI, og da håper jeg det sender noen signaler til lillegutt om at han nå veldig gjerne kan komme ... :)

Annonse

Nei du er ikke alene om å ikke ha født, jeg har termin 22. september. i går og i dag så har jeg begynt å kjenne litt stikkninger i ryggen, å det er ganske vondt i nedre mage del å gå og når jeg skal snu meg, så noe må være på gang nå, eller kanskje det er en ønsketenkning. Uansett så kommer det nok til å skje snart, innen 3 uker.

Lykke til alle andre også...

ikke alene nei,har termin i morgen å er ubeskrivelig lei å sliten,men var på kontroll på s.huset i dag, å skal faktisk opp på føden i morgen å få sett i gang fødsel pga jeg er så utslitt(lav blodprosent og rygg problemer og diverse) så jeg føler meg ganske heldig,gleder meg ubeskrivelig mye til å møte min lille endelig:)

Ingen fare, er flere som henger igjen her :o)

På overtid, skal sies.. Ungen har det altfor fint inne i magen, tror jeg - ingen antydning til å ville ut, gitt..

Drittunge! *ler*

Neida, snart får jeg hilse på den lille nydelige, men tiden begynner å bli ulidelig lang. Godt man har jobben, gitt. Ellers hadde jeg krepert av kjedsomhet for lenge siden!!

Nei, det er nok flere av oss som ikke har født. Begynner å bli utolmodig ja. Har term om to dager. Sitter her nå med sterke kynnere og venter (og håper) de skal ta seg opp. Orker ikke ligge for da er ryggen så vond. Litt misunnelig på mannen min som snorker og sover...

Tenk om noe kunne skje snart... Hadde ikke det vært deilig dere?

Hilse på den nye verdensborgeren. Har en som er kjempe aktiv på innsiden, spent på å se om han er like aktiv på utsiden.

Lykke til til alle andre som også går og venter!

Ikke noe baby her i gården..... Slimproppen driver å går nå i dag, så det er jo noe....Men det kan jo likevel gå flere uker. Har termin om 8 dager, men føles ikke som om det noen gang kommer til å komme noen unge!

Men noen må jo skje snart....

Lykke til alle September-boller:-)

Dette blir herlig....

Fortsatt ingen baby her heller. Tror det skal skje hver eneste dag, men like skuffet går jeg og legger meg om kvelden, og like skuffet står jeg opp igjen om morningen uten tegn til fødsel... eller det vil si; jeg tror jeg kjenner mange tegn på nært forestående fødsel, men det er nok bare ønsketenkninger. Uff så mye bortkastet tid og energi det går med på å vente....

Hadde termin 8. september - så en uke over i dag. Huff og huff! Kjedelig!

Ingen spesielle tegn på at lille bebiss skal komme heller, bortsett fra hyppige kynnere, that's it!

Formen er i det minste bra - det verste er det mentale i det å gå å vente på noe man ikke aner når skjer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...