rampen_ Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 at dere orker å svare på slike useriøse innlegg om røyking og ditt og datt, når HI kun er opptatt av å sjokkere og provosere.. han/hun får viljen sin når dere svarer ... men jeg skjønner egentlig at dere ikke klarer å la vær å kommentere også da.. for det er helt teite ting som folk kommer med her... men tenk en gang til neste gang det kommer noe sånnt innlegg... LA VÆR å svar, så kommer linken lengre og lengre ned på siden, slik at vi slipper å se den mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 *signerer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #3 Del Skrevet 13. september 2006 Ehh... Akkurat når ble det en teit ting å si at RØYK DREPER? Det er da noe alle vet (ikke mins de som røyker...) At folk blir såååå provosert vitner om dårlig samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 13. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 13. september 2006 ignorer, ignorer, ignoreeeeer.. og nei, anonym.. ingen dårlig samvittighet her, men jeg har respekt for at andre kanskje ikke er så jævla perfekte som deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 13. september 2006 #5 Del Skrevet 13. september 2006 Hold deg på den forba.... røyke sia di....Hører du ; JEG RØYKER IKKE !!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #6 Del Skrevet 13. september 2006 Sant det. Det bør jeg lytte til for jeg ble kjempe provisert ;o) Ett meget goooood poeng du kommer med her ;o))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litjline Skrevet 13. september 2006 #7 Del Skrevet 13. september 2006 hm.... lurer litt på alderen til folk som lar seg provosere sånn?! Det har vel ingenting å si hva helt ukjente mennesker mener om ditt og datt. Vi er alle i ferd med å bli foreldre,og gjør det vi mener er best for barnet vårt. Håper jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 13. september 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 13. september 2006 er det meg du sikter til nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #9 Del Skrevet 13. september 2006 Tviler på at HI kun er ute etter å sjokkere og provosere, og hva er det egentlig som har kommet som er så teit (bortsett fra de som forsvarer røyking under sv)?? Synes diskusjonen forholdt seg ganske saklig, bortsett fra de som hengte seg opp i om man var anonym eller ikke, og de som blir ekstremt sinte når noen sier at røyk er farlig. Jeg synes selv jeg svarte ganske saklig hvertfall og forstår ikke hvorfor jeg er så teit som forsvarer det lille fosteret i magen. Men la oss nå rulle oss inn i koseteppet der ingenting er farlig og alle er så enige og så gode venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #10 Del Skrevet 13. september 2006 sier meg enig Ikke vits i å si i mot dem, for det er bare for å lage kvamle. Akurat som de som røyker ikke vet alt det som blir sagt fra før av. Men noen føler seg jo veldig store, når de får trampe på dem som alerede er nede. mitt første og siste ord i den saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 13. september 2006 #11 Del Skrevet 13. september 2006 men du bryr deg du å da..du lagde jo dette inlegget...men hvertfall...de som røyker i svangerskap VET GODT at det kan skade.....så derfor er det ikke noe vits å fortelle folk om det...og diskutere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1G+2J Skrevet 13. september 2006 #12 Del Skrevet 13. september 2006 Selv er jeg over 31 år og synes det er underholdende med disse teite innleggene. Noen ler jeg av mens andre blir jeg sjokkert over. Vi er ikke skapt like alle sammen, vi har forskjellig iq og vi lærer mens vi blir eldre. Kan ikke forvente at alle er like smarte. Dette forumet er her for at vi skal kunne stille spørsmål om ting vi lurer på, dumt eller ikke. Er det spørsmål som oppfattes som dumme/teite, så er det bare å la være å svare på dem. Det burde være enkelt selv for den dumme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #13 Del Skrevet 13. september 2006 sa jeg ikke skulle si noe mer, men var den komentaren der til meg maria? Hvis den var det, tror jeg du bør lese innlegge mitt en gang til =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå