Gå til innhold

Skravletråd uke 37-jenter:) ny 13.09.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Hvordan går det med dere? Ser vi er mange som skal teste på fredag. Er litt usikker, men tror ikke det er mange av oss som har testet positivt enda. Har selvfølgelig symptomer jeg. Er ekspert på å finne de rette, he he. Bare tull antagelig, men som noen har skrevet før her: Gravid til det motsatte er bevist:o)

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Jeg hadde ikm på mandag, ingen tegn til tr enda (krysser fingrene)..Har en gutt på 2 år fra før og den gang ble jeg gravid på pillen. Så er spent på om jeg er like fruktbar enda.

Tok test på fredag, den var negativ. Så venter til fredag med å teste igjen.

Så gøy at flere skal teste samme dag. Blir kjempe spennende:)

Skrevet

Jeg hadde en saftig tempdipp i dag tidlig så tror håpet er ute for min del..

i følge FF burde jeg ikke teste før 20, men 14. er ikm så holder meg til den jeg.

Skrevet

Oi.. Kanksje jeg skal kjøpe flere tester i morgen i stedet.. Så kan jeg også være med å teste.. Jeg vil jo ha noen å teste med jeg også:-) Tror

Yes! Jeg er med på fredag, jeg også:-)

Skrevet

jeg hadde IKM igår og tempen min er fortsatt høy.. :)

FF vil jeg skal teste til fredag så går bare her og tripper :)

er kjempe spennende dette da :)

Skrevet

Så gøy når vi blir så mange. Vi får legge inn resultatet her på fredag da:) Har egentlig veldig lyst alerede i morgen. Da er det tre dager før IKM, he he.

Skrevet

Huff, begynte å spotte jeg, så da kommer vel sikkert tanta vært øyeblikk. (er det ikke sånn det funker a? Bruker ikke spotte no særlig så jeg vet ikke helt...)

Så da må jeg nok melde meg av fredagstestinga :(

Skrevet

Hei!

Jeg og håper masse på å teste positivt i morgen eller fredag. :) Har masse symptomer jeg og, he-he. :) Håper veldig. Tok en test i dag, klarte ikke vente, men den var negativ...men håper masse at den er positiv på fredag. :)

Lykke til alle sammen. :)

Skrevet

Ser at dere skriver at tempen er høyere, hva vil det bety? Eller, skjønner hva det betyr, men er den den da man er gravid? Jeg har temp på 37,5-37,6 nå, har hatt det mange dager. Bruker alltid å ligge på 36,1-36,3. :) Så jeg håper at det er pga at jeg er gravid. Har tenkt på det med temp før og, men har ikke sett at noen andre har nevt det. Men da er det altså ikke bare meg. :)

Skrevet

Jeg skulle egentlig ha IKM i morgen, men trur du ikke den tanta kom forrige torsdag da...

Men satser sterkt på neste pp, har skaffet meg EL tester å greier;-)

Skrevet

He he .. vi er i samme båt .. jeg testet nettopp nå... negativt... men alt håp er ikke ute så jeg tester igjen på fredag..jeg reiser bort på kvelden.. jeg er veldig spent på min test, men vel så spent på deres.. så jeg får skjekke deres status på morgenen eller på søndagen... hehe

Skrevet

Jeg har ikm på søndag, så er med på å teste i morgen (fredag). Har allerede tatt 2 tester som var negative... Ikke noen vits i å teste hele tida selvfølgelig, men det er jo bare fordi jeg er så utrolig spent! Så jeg skal teste i morgen med CB, for den kan man jo ta når som helst på døgnet!

Skrevet

Hei

Har akkurat lest bruksanvisningen på CB og der står det at hvis du tester FØR Ikm, så må du bruke morgenurin.. Måtte bare fortelle deg det i tillfelle du tester i morgen (utpå dagen) og får negativ..

Å i morgen blir det utrolig spennende å se.. Gleder meg masse.. Har så store forhåpninger at jeg ikke har tenkt tanken på at den er negativ.. Orker ikke nå heller forresten. Vi krysser fingre!

Skrevet

Å det var dumt, for jeg har ikke mulighet til å kjøpe CB i dag. Så da får jeg kanskje heller teste på lørdag, for da kan jeg jo kjøpe i morgen.

Blir moro når så mange skal teste samtidig! Vi får håpe at alle er blitt gravide!

Skrevet

Hallo! Jeg har IKM i morgen og må også teste lørdag, hvis ikke tanta har kommet allerede da... Kjenner ikke ut som om det er noe på gang, men kan aldri vite med den tanta.. Nå savner jeg mannen min, heldigvis kommer han hjem i dag! Er kjedelig når han er borte 4 dager i uken altså!!

Skrevet

Ja, ja jenter.. Hvordan går det med dere som venter på å teste?? Jeg testet i dag med Klar Beskjed fra Vita. Den var selvfølgelig neg, men tanta har ikke kommet enda så det er fortsatt håp... Tenkte jeg skulle bruke QP i morgen tidlig. Hvor lang tid over IKM bør man gå før man går til legen??

Skrevet

ehh. jeg tester i morgen tidlig og er utrolig nærvøs.. Tror nemlig den er negativ. Hadde så utrolig god følelse hele uken, men testet på fredag og da var den negativ. Har alle indikasjoner på at mensen kommer nå rett rundt hjørne.. Har så utrolig lyst til på at tanta har kjent sin besøkelsestid.. Hun må ikke komme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...