Gå til innhold

Til dere som ble gravid etter p-pille slutt....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjære dere gravide jenter:

 

Hvor lang tid tok det før dere ble gravid etter p-pille slutt? Og dere som fikk mensen først tilbake, hadde noen av dere ustabil syklus men ble gravid for det???

 

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slutta med pilla i oktober 05, og ble gravid i november 05. Det endte i en MA, vet ikke om det hadde noe sammenheng med pilla(?) Oxo ble jeg gravid nå i juli/aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant. Er nettopp det som er vanskelig. Men jeg og min mann har sex ofte, ja hver dag omtrent og da bør vi jo treffe EL i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta med p-pillen i des-03,og ble gravid med tvillinger i jan -04...

Har hørt om flere lignende tilfeller,hvor man blir tvilling gravid etter p-pille bruk.Men det finnes selvfølgelig ingen dokumentasjon på at dette er riktig da. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Det tok 9 måneder fra pilleslutt til positiv test. Syklusene var lange (1,5 til 2 mnd ) og rotete. Fikk det på rett kjøl med soneterapi og vips så satt spira :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rota fryktelig med pillen i månedsvis, glemte den flere dager på rad og sånt. Typen min og jeg bodde 150 mil fra hverandre, så det var liksom ikke alltid det helt store behovet for prevensjon :) I januar i år kom det ut noe fra skjeden, et 2,5 - 3 cm langt stykke "kjøtt" eller vev av noe slag, sammen med masse blod, da jeg sto i dusjen en morgen. Fikk sjokk og trodde jeg hadde vært gravid og abortert. Fant aldri ut hva det var, men pga dette slutta jeg helt med pillen. Mensen ble helt tullete, ekstremt lang syklus og nesten ingen blødning når den først kom. Prøvde EL-test i juni, men traff ikke EL med denne. 3.juli fikk jeg min siste mens, to og en halv uke senere traff vi :) Nå er jeg 10+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKKER DERE ALLE FOR MANGE SVAR.

 

Veldig godt å få noen synspunkter fra dere etter p-pille slutt.

 

Har bare hatt en mens etter p-pille slutt og den kom etter 5 uker fra jeg slutta med p-pillene. Men denne første mensen syntes jeg var rar. 2 dager med spotting og 2 dager med litt rød blødninger. Håper dette var mensen selv om den var kort og lite blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...