Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Har vært plaget en stund og har forsøkt å bli kvitt dem. Har prøvd stikkpiller, salver, ise dem ned og stappe inn.. (lekre detaljer ja). De siste par dagene har det bare blitt helt fryktelig. De er store som druer, harde og smertefulle. Har innsett at de kommer til å være sånn under fødselen, så det blir sikkert helt grusomt etterpå. Som om ikke fødselen i seg selv er nok å grue seg til!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Du må nok sikkert operere de bort etter fødselen. Lykke til.:=) med fødselen
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Noen som vet hvor tidlig etter fødselen jeg evt kan få en slik operasjon? Vil bli kvitt dette problemet så snart som mulig. Kan jo ikke sitte normalt en gang!
Gjest Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Har hatt det problemet i 4 mndr (3 uker til termin...) og legen min mener at så lenge ingen salver har hjulpet venter man til 6 ukers kontrollen og ser om det går tilbake av seg selv og såååå kan man begynne å snakke om å fjerne de. (vi skal visst straffes for å få barn..det spiller ikke noen rolle om vi klarer å sitte eller drite, vi har jo så mange andre plager at litt til ikke betyr noe...)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Hei! Jeg vil bare vise min medfølelse. Humorister er noe av det værste som finnes. Har noen vonde selv, og termin hvert øyeblikk. Har også noen innvendige noen som blør ganske mye flere ganger om dagen fordi knøttet ligger å presser på systemet. Fy rakkern for noe pyton greier!! Vi får trøste oss med at belønningen for disse plagene er fantastisk!! Hilsen meg som for første gang velger å være
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Sliter med dette jeg også og har få dager til termin. Må helt sikkert få dem fjernet kirurgisk, ingenting annet som hjelper hvertfall. Jeg velger for øvrig også å være anonym. Teit at det liksom skal være så flaut med disse plagene, men hemorroider er bare ikke noe som folk flest snakker høyt om. Synd men sant. Vi får prøve å trøste oss med at vi er flere i samme båt og at vi forhåpentligvis får hjelp til å kvitte oss med dette helvete etter fødselen. Lykke til fremover alle sammen.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Pokker! Jeg er den eneste i denne tråden med nick...Det er for seint å fjerne det, så glem hvem jeg er, eller hva...? ;P
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 *poooof* Da var det glemt!! Føles feigt å være anonym for første gang, nesten som da man skrev anonyme ting på lapper på barneskolen. Hihi. Men noen ting må man også få være flau over bruker alltid nick ellers. Flott å tørre å bruke nick bestandig Swe......... nei.... hmm..det var glemt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå