Gå til innhold

hei

Gjest

Anbefalte innlegg

er det flere som er så kvalme at de ikke orker tanken på mat...jeg er uke 8+3 nå og hatt mange fine dager oxo.Men nå særlig i dag er jeg kjempe kvalm,noen gode råd om hva man kanskje klarer å få spist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørte jeg kvalm? Jeg er 8 uker i dag, og er helt "kake" Ingenting som frister i matveien. Blir til at jeg spiser en del epler. En annen tilng som jeg syns virker på kvalmen ,er gulrøtter og kålrot. Prøv det :-) Håper det gir seg snart, for det her er ulevelig........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønne epler, kjeks,loff, flatbrød, salt suppe (f.eks gr.saksuppe m buljong) ,blande farris og eplejuice. Det er iallefall dette det går i hos meg om dagen. Jeg har blitt helt Cocaholiker, drikker nesten bare det om dagen (blir ikke så store mengder allikevel altså) Vet det ikke er sunt, men legen sa til meg at jeg bare skulle drikke det hvis jeg syns det hjalp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk. ja får håpe dette gir seg i uke 12 da.Jeg skal på foreldremøte m han på 6 år på skolen i m,det blir artig m denne kvalmen her få ta m meg epler å knaske jeg da he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker nesten en liter sjokomelk for dag :) Det hjelper på kvalmen, i alle fall i peridoer da jeg bare er kvalm og ikke kaster opp. Gulrøtter spydde jeg mer av, men syrlige epler smakte godt. Banan klarte jeg til og med å presse ned da jeg spydde som verst, men det tok en time å spise en eneste banan, oppskåret i mini-biter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...