Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Har lagt med rier i hele natt fra klokka 11 i går kveld. fra 4 tida varte riene i over ett minutt og kom ca hvert 10 minutt. da trodde eg at fødselen var ganske like rundt hjørnet, men i 12 tida i dag avtok riene og de kommer bare ca en gang i timen. er dødssliten og lurer om det enno kan ta dager/uker før fødselen starter..... har termin 16 sept.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Hvis du blir helt utslitt før fødselen blir den ikke spesielt lett å gjennomføre. Siden de har vart så lenge må det jo være noe på gang. Ring føden og hør om de har noen tips til å få fortgang på de eller om de tror det kommer til å gå over. De har som regel mye bedre peiling enn oss:) Lykke til:)
selfangerkjerringa Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jeg anbefaler IKKE å gå for lenge med ineffektive og smertefulle åpningsrier! Selv tok det 48 timer fra jeg ankom føden til fødselen var skikkelig igang (og i tillegg hadde jeg hatt ca 12 timer med disse riene før jeg dro til sykehuset). Jeg var fullstendig utslitt da åpningen endelig var stor nok til å kalles aktiv fødsel. Da tok det 13 timer før knøttet var ute. Mitt råd: ta kontakt med føden! Det er mye de kan gjøre for å hjelpe - vann, dusj, varme for å stille smerter, akupunktur for å få fortgang i riene, ripping osv. Ring dem og spør
Mage-nr4 Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Heisann! Hsr faktisk hatt det på akkurat samme måten som deg i natt. Riene startet ca ti i går kveld. De var såpass vonde at jeg ikke fikk såve i det hele tatt. Men de økte liksom ikke i vondthet og styrke. I femtiden dabbet de bare bort, og har bare hatt små kynnere siden. Vet at det var rier, for jeg har født før. Men legen sa at det fortsatt kan gå uker før fødselen virkelig starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå