Gå til innhold

Ryggsmerter...

mamma til 2 prinsesser :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har det? Har ordentlig vondt i korsryggen.Spesielt når jeg går, minus vondt når jeg ligger eller sitter. Har ikke smerter i beina eller hofter. Ikke artig å jobbe å ha så vondt når en går, spes ikke i helsevesenet yrket... Er 12+ 2

Fortsetter under...

Skrevet

Fikk korsryggsmerter ca fra uke 16, og ble sykemeldt 50 % fra uke 20. Jobber også i helsevesenet, og merket det ble vanskelig å fungere og tenke klart utover vakta, når det bare var vondt vondt. Smertene har nå satt seg i halebeinet, utover i hoftene og litt nedover beina, men det funker mye bedre å gå 50 %, så jeg ikke blir utslitt hver dag. Snakk med legen din du. Lykke til :o)

Skrevet

Takk for svar du... jeg har blitt sykemeldt i en uke. Så får vi se hvordan det går :) Hadde visst ikke med graviditet å gjøre. Noe avd.lederen min ikke helt trodde på. Ikka hatt vondt i ryggen før, så er jo litt merkelig... Vi får se :) 13. uker i dag :)

Skrevet

Jeg er 21+6 og har mer eller mindre gått med slike smerter siden uke 16. Har satt seg i halebeinet også, og stråler ut mot hoftene og litt oppover i ryggen. Kjenner det nedover lårene også. Har vært sykemeldt 50% i to uker. Men legen min ville ikke sykemelde meg mer fordi han mener arb. plassen skal tilrettelegge.

Jobber i helsevesenet jeg også, og det går ikke an å tilrettelegge til mindre gåing feks. De kan heller ikke endre turnus for meg.. Fungerer ganske greit tidlig på dag. Men det hjelper lite når jeg har mye seinvakt ..

Håper legen din er mer fornuftig enn min, og gir deg en sykemelding. Er grusomt å gå slik jeg gjør nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...